Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 24. juni 2010

Det her var vel litt dumt. De tror visst at det er 2009




Gmail - Customer Invoice










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Customer Invoice











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jun 24, 2010 at 2:22 AM




To:
Domain Express <admin@domainexpress.co.uk>






Hi,

I don't use that domain-name any longer.

Since I lost the webshell, around two years ago.

So here it must have been a misunderstanding somewhere.


Since I haven't used that shell at all, since 2008.

So I don't understand why you contact me about this now.

Please explain.

Best Regards,


Erik Ribsskog


2010/6/24 Domain Express <admin@domainexpress.co.uk>

Domain Express


Dear Erik Ribsskog,

This is a notice that an invoice has been generated on 24/06/2010.

Your payment method is: Pay By Credit Card

Invoice #10563
Amount Due: £15.83 GBP
Due Date: 18/07/2009


Invoice Items

Business Quarterly - johncons.com (18/07/2009 - 17/10/2009) £13.47 GBP

------------------------------------------------------

Sub Total: £13.47 GBP

17.50% VAT: £2.36 GBP

Credit: £0.00 GBP

Total: £15.83 GBP
------------------------------------------------------

Payment will be taken automatically on 18/07/2009 from your credit card on record with us. To update or change the credit card details we hold for your account please login at http://www.domainexpress.co.uk/viewinvoice.php?id=10563 and click Pay Now then following the instructions on screen.


Regards,

Domain Express

Siddeley House, 50 Canbury Park Rd, Kingston upon Thames, Surrey, KT2 6LX










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter