Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 3. juni 2010

Fler bilder fra Liverpool

Photo 9810

Photo 9814

Photo 9815 1

Photo 9816

Photo 9817

Photo 9818

Photo 9819

Photo 9820

Photo 9821

Photo 9822

Photo 9823

Photo 9824

Photo 9825

Photo 9826

Photo 9827

Photo 9828

Photo 9829

Photo 9830

Photo 9831

Photo 9832

Photo 9833

Photo 9834

Photo 9835

Photo 9836

Photo 9837

Photo 9838

PS.

Et av de bildene ovenfor, var litt artige faktisk.

Det var det her:

Photo 9834

Og på det bildet, så kan man faktisk se både den katolske og den protestantiske katedralen samtidig.

Det tårnet i bakgrunnen, midt på bildet, det er et av tårnene, på den protestantiske katedralen.

Og den runde, kanskje litt 'ufo-lignende' bygningen, i forgrunnen, det er den katolske katedralen.

Som ligger oppe ved universitetet da.

Mens den protestantiske katedralen, ligg noen hundre meter lenger bort da.

Begge disse katedralene er ganske nye, (bygget i det forrige århundre vel), selv om den protestantiske vel er bygget, for å se eldre ut.

Men jeg tror den protestantiske katedralen, er en av de største katedralene i England.

(Hvis ikke den største).

Mens den katolske har en ganske spesiell form da.

Og den protestantiske katedralen, den er ikke så symmetrisk, synes jeg.

Så begge katedralenes arkitektur, må vel sies å være ganske spesiell vel.

Men men.

Men det er vel ikke alle byer som har to katedraler.

Så det er vel ikke dårlig bare det.

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter