Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 24. juni 2010

Forsvarets sikkerhetstjeneste lurer visst på bloggen min

forsvarets sikkerhetstjeneste

PS.

Jeg sendte en e-post til Forsvarets sikkerhetstjeneste:




Gmail - Til Forsvarets Sikkerhetstjeneste










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Forsvarets Sikkerhetstjeneste











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jun 24, 2010 at 11:12 AM




To:
forsvaret@mil.no






Hei,

jeg ser dere driver å snoker på bloggen min.

Jeg har en klage, på ting som skjedde, da jeg var inne til Førstegangstjenesten.

Jeg mista en datajobb, etter en dag, uten noen grunn.


Og legen der, har ikke skrevet opp en frostskade, som jeg fikk under vinterøvelsen.

(En lege som ble kalt Dr. Mengele, i 92/93, Geværkompaniet, Terningmoen).

Er det ikke adgang til å ta opp klager på Forsvaret?


Blir man bare skutt da?

Jeg publiserer alt som foregår, iom. at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe som kalles 'mafian', i Oslo, i 2003.

Men politiet gir meg ingen hjelp.


Derfor bloggen.

Jeg er også i Heimevernet, i Oslo.

Så jeg tar opp alle problemene som har vært i livet mitt, i et forsøk på å finne ut hvorfor jeg ikke får rettighetene mine, fra Politiet.


Jeg sier til advokat Elden, og andre, at jeg skal fjerne ting som folk vil ha fjernet, når jeg har fått rettighetene mine.

Norge er da et sivilisert samfunn?

Jeg kan ikke huske å ha undertegnet noen erklæring om at jeg ikke skal ta opp ting som er råttent i forsvaret, etter førstegangstjenesten.


Først tvinger dere folk til å gå gjennom førstegangstjenesten, innenfor felt de ikke egner seg til, (i mitt tilfelle infanteriet, jeg var veldig tynn).

Og der blir man tullet med så det holder, av høye 'stjernegriser'.


Og siden dette.

Hva er det dere lurer på?

Dere kan bare sende meg e-post tilbake, hvis det er noe spesielt.

Med hilsen,

Erik Ribsskog


PS.

Her er mer om dette:







VISITOR ANALYSIS

Referrer

http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=johncons %2Bforsvaret&meta=

Search Engine Phrase

johncons +forsvaret

Search Engine Name

Google

Search Engine Host

www.google.co.uk

Host Name

islpx01p.fd.dep.no

IP Address

91.206.35.8 [Label IP Address]

Country

Norway

Region

Oslo

City

Oslo

ISP

Norwegian National Security Authority

Returning Visits

0

Visit Length

1 min 3 secs

VISITOR SYSTEM SPECS

Browser

IE 8.0

Operating System

WinXP

Resolution

1280x1024

Javascript

Enabled

Navigation Path




Date

Time

Type

WebPage

24th June 2010

10:14:40

Page View

www.google.co.uk/search?hl=en&q=johncons %2Bforsvaret&meta=

johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/det-er-noen-plagsomme-drittunger-som.html

24th June 2010

10:15:43

Page View

www.google.co.uk/search?hl=en&q=johncons %2Bvpv&meta=

johncons-mirror.blogspot.com/2009/10/jeg-fikk-en-ny-e-post-fra.html











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter