Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. juni 2010

Jeg anmeldte noen idioter til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Vedr. Erik Ribsskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Vedr. Erik Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jun 29, 2010 at 2:48 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg vil anmelde dette, for æreskrenkelse.

Noen sier jeg har paranoid psykose, det er ikke riktig, jeg har aldri hatt noe psykisk diagnose.

Jeg bare gikk til psykolog, i Larvik, for fem år siden, for å roe ned en onkel, som trodde jeg hadde diktet opp, at jeg var forfulgt av 'mafian'.


Og jeg er ikke på flukt fra norsk helsevesen, jeg er på flukt fra noen som prøvde å drepe meg på min onkels gård, i Larvik, og er blitt skrevet ut fra Psykologien i Vestfold.

Jeg har vært i kontakt med overleger i Sandefjord osv., og fått rettet opp journal, fra 2005, og fått bekreftet at jeg er skrevet ut fra Psykologien i Vestfold.


Dette er kun grove æreskrenkelser, så dette må dere få ræva deres i gir for, og rydde opp for faen.

Se å få de svina i fengsel.

Jeg vil altså anmelde og ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Eli Sveinung <eli.sveinung@gmail.com>

Date: 2010/6/28
Subject: Vedr. Erik Ribsskog
To: eribsskog@gmail.com


Hei,


ser du sender e-poster til Erik Ribsskog.


Erik Ribsskog har paranoid psykose. Han publiserer alt han gjør på



Han er på flukt fra norsk psykisk helsevern i Liverpool.


Les hans "Oppsummering av hva som foregår"
http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/oppsummering-av-hva-som-foregar-in.html


Eller noen av hans mest interessante anmeldelser og klager
http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/2010/06/ribsskogs-beste.html












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter