Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. juni 2010

Jeg fikk en ny e-post fra Domain Express




Gmail - Customer Invoice










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Customer Invoice











Domain Express Admin
<admin@domainexpress.co.uk>



Fri, Jun 25, 2010 at 6:53 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>







Domain Express



Hi Erik,



Thank you for your email.



Please note that we have not taken any kind of payment from your card and will not do.



On the other hand, I have now closed your account and now you will not receive any further renewal notices from us.



Therefore my colleague told you to ignore the reminders and we do not have any kind of your card details. So please ignore any previous renewal reminders.



Now your account is closed from here and you will not receive any kind of email or renewal reminders regarding to your account.



If you still have any query or issues, please get back to us.



Kind regards



Steve Benson

Customer Services Adviser

Domain Express





----------------------------------------------

Ticket ID: #703223

Subject: Re: Customer Invoice

Status: Closed

Ticket URL: http://www.domainexpress.co.uk/viewticket.php?tid=703223&c=6Ju3BQpg

----------------------------------------------








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter