Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. juni 2010

Jeg fikk en ny e-post fra Finn Gaunaa, som har nettstedet Roskildehistorie.dk




Gmail - Dere publiserer forfalskede erindringer etter den kjente matematiker Poul Heegaard










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Dere publiserer forfalskede erindringer etter den kjente matematiker Poul Heegaard











Finn Gaunaa
<finn@gaunaa.com>



Sun, Jun 27, 2010 at 11:55 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>









Jeg er ikke god til slægtsforskning. Det
interesserer mig egentlig meget lidt. Min egen slægt har jeg f.eks. ikke
undersøgt. Jeg sender en tekst, der forklarer min interesse. Og det må blive
svaret på alle dine spørgsmål. Vi du drive slægtsforskning, må du drive den
selv i de arkiver, der kender svarene.




Finn Gaunaa


Møllebakken 12


46 37 02 09



-----Oprindelig meddelelse-----

Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 27. juni 2010 12:02

Til:
Finn Gaunaa

Emne: Fwd: Dere publiserer
forfalskede erindringer etter den kjente matematiker Poul Heegaard





---------- Forwarded
message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/6/27

Subject: Fwd: Dere publiserer forfalskede erindringer etter den kjente
matematiker Poul Heegaard

To: ku@ku.dk





Hei igjen,






jeg vet at min
tipptippoldefar, Anker Heegaard, ikke er adelig.






Men du er jo så god på slektsforskning.






En kjent dansk matematiker, Poul Heegaard, sier at han var i slekt med min tipptippoldefar.






Og at en fetter av han het Anker 'Lilleanker' Heegaard.






Og hans farfar het også Poul Heegaard, (som han selv).






Men disse fettere må jo ha samme farfar, Poul Heegaard.






Og ingen av mine forefedre, etter Anker Heegaard, (eller hans far), heter noe
med Poul.






Så jeg tror dette må være en forfalskning.






Har du eventuelt noen synspunkter.






Selv om jeg vet at jeg maser mye.






Men det kan jo være alvorlig, mener jeg, hvis kjente matematikere, får
forfalsket deres erindringer.






Mvh.



Erik Ribsskog








---------- Forwarded
message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/6/27

Subject: Dere publiserer forfalskede erindringer etter den kjente matematiker
Poul Heegaard

To: ku@ku.dk





Hei,






jeg er tipptippoldebarn,
av den kjente industriherre, Anker Heegaard.







Jeg har drevet litt med
slektsforskning.






Og jeg har derfor lest erindringene etter Poul Heegaard, som ligger på deres
server:











Det står at Poul
Heegaard, hadde en fetter kalt 'Lilleanker', som var et par år eldre.







Og denne skulle ha noe
med jernstøberiet i Frederiksværk, å gjøre.






Men jeg får ikke årstallene til å stemme.







Det står også at hans
farfar het Poul Heegaard.







Men det het ingen av mine
forfedre.






De het alle noe med Anker Heegaard.







Altså, hvis hans fetter
het Anker, og ble kalt 'Lilleanker, så skulle hans far eller farfar ha vært
'Store-Anker', mener jeg.







Men hans far het Sophus
Heegaard, og hans farfar Poul Heegaard.






Disse bodde også i Slagelse, og ikke i København, hvor Anker Heegaards far var
fra, og de må ha bodd i København, siden ihvertfall 1800.






Mens Poul Heegaard, han ble født i 1871, og sier at disse bodde i Slagelse, på
1870-tallet.






(Et helt annet sted på Sjælland).







Poul Heegaard skriver
også at hans oldefar var venn med kong Christian VIII, (Christian Frederik).






Så dette er tydelig bare tull.







Synes jeg det virker som.






Hvordan kan dere ha slik makkverk på deres servere, og legitimere dette sludderet.







Folk vil jo da tro på
dette siden dere er Københavns Universitet.







Dere burde skamme dere!






Dette er nok noe med brødrene Bohr, og sionistene og atombomben som nok er en
illusjon, vil jeg tippe.







(Dette står i kapitell
1.25 og 1.26).







Lykke til videre med
hjernevaskingen av 'the sheeple' og en 'New World Order'.






Skamme dere burde dere, et universitet skal drive med dette tullet.






Dere er en skam for den siviliserte verden og alt som heter akademiske verdier.







Erik
Ribsskog






















Ingen virus fundet i denne indkommende meddelelse.

Kontrolleret af AVG - www.avg.com

Version: 9.0.830 / Virusdatabase: 271.1.1/2961 - Udgivelsesdato: 06/26/10
08:35:00








Om stamtavler m.m..pdf
21K








PS.

Her er vedlegget:

Om Stamtavler m.m.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter