Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. juni 2010

Jeg sendte en klage til sjefen til Mr. Lee




Gmail - To the superior of Mr. Lee/Fwd: Complaint about Michael Lee/Fwd: Complaint about Mr. Temple










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




To the superior of Mr. Lee/Fwd: Complaint about Michael Lee/Fwd: Complaint about Mr. Temple











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jun 14, 2010 at 1:01 AM




To:
ice@dwp.gsi.gov.uk






Hi,

at the end of last week, I received a letter from Mr. Lee.

I was wondering why they called me, outside of the business-hours.

And I asked Mr. Lee to write me a letter, explaining this.


When I read the letter now, this still doesn't seem clear to me.

So I wanted to complain about this.

The ICE reference for the letter is: DWP00811/09.


Best Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Mon, Jun 7, 2010 at 5:38 PM
Subject: Complaint about Michael Lee/Fwd: Complaint about Mr. Temple
To: ice@dwp.gsi.gov.uk


Hi,

Mr. Lee called me now, at 4.50 pm, and pretended he was confused.


I wondered why you called me outside of the business hours, on Friday.

And now, it seemed to me, that he called me right before the end of the business-hours, as a provocation.


He also ridiculed me, in the phone-call, and said that I couldn't speak with Mr. Temple, at 5.30.

(Since that was after the business-hours).

So I think I was provoced and ridiculed by Mr. Lee.


So I wanted to complain about this.

Best Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Fri, Jun 4, 2010 at 5:44 PM
Subject: Complaint about Mr. Temple
To: DWP ICE gateway team <ice@dwp.gsi.gov.uk>


Hi,

Mr. Temple called me now, at 5.30 pm, to discuss a Jobcentre-complaint.


I would like to complain about, that Mr. Temple call me outside of the business-hours.

Mr. Temple knows I'm unemployed, and then I think this should be done within the business-hours, and not on my spare-time.


I think this must be that you are pulling my leg, and harassing me.

Regards,

Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter