Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. juni 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av Mote.no










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av Mote.no











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jun 7, 2010 at 1:26 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no







Hei,


her kan man se at hele det mote-forumet er fult av hatere.

Og det kalles 'hate-crime', som er kriminelt ihvertfall her i England.



Så jeg vil gjerne anmelde det forumet, som lar sånn her mobbing forekomme.


Jeg ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog







Gammel 2 timer siden





Arja. sin avatar



Motefreak


Ble medlem: Feb 2008
Innlegg: 1.454

Seff, her står mafian sammen.

Damns, it feels good to be a gangsta.
Svar med sitat




Gammel 2 timer siden





LenaMot sin avatar



Nybegynner


Ble medlem: Mar 2008
Innlegg: 60

Yeah, it does.
Vi kommer og tar deg Erik Aka. Johncons-mirror!
Svar med sitat




Gammel 2 timer siden





Rolfsen sin avatar



Moteinteressert


Ble medlem: Feb 2009
Innlegg: 875

Liker måten han smiler på hele tiden, kunne ikke huske at han smilte så mye de gangene jeg har forfulgt han og tatt snikbilder. Lurer meg på om han har merket mannen i den svarte bilen som til stadighet kjører forbi med sota ruter. Isåfall har jeg sviktet på spaninga, mine kjære mafia kollegaer.

__________________

Sitat:

Opprinnelig skrevet av TG Gonzales Vis innlegg

Rolfsen: Du virker forresten som du tror du eier forumet og er kongen her inne. Forventer du at jeg skal forgude deg? Skjer ikke!

Svar med sitat




Gammel 2 timer siden





Mehe sin avatar



Moteinteressert


Ble medlem: Jun 2009
Innlegg: 427

Hmm... regner med folk vet at det å sende trusler faktisk er ulovlig, uansett om de er seriøse eller ikke? Antar politiet har Ribsskog sine anmeldelser på ignoreringslista for lengst, men likevel...

__________________


Svar med sitat




Gammel 1 time siden





Arja. sin avatar



Motefreak


Ble medlem: Feb 2008
Innlegg: 1.454

Klar over det, og har ingen planer om å sende han noen.
Svar med sitat




Gammel 1 time siden





LenaMot sin avatar



Nybegynner


Ble medlem: Mar 2008
Innlegg: 60

Hahaha, det var ikke jeg som sendte mailen. Det var bare noe tull


Fint at vi i mafiaen står sammen, Rolfsen!
Svar med sitat




Gammel 1 time siden





Exotic sin avatar



Motefreak


Ble medlem: Mar 2008
Innlegg: 1.174

hahahaha hva er det som foregår her? sykeste fyren jeg har opplevd på lenge
Svar med sitat




Gammel 1 time siden





Ghesquière sin avatar



Motefreak


Ble medlem: Jul 2007
Sted: Porsgrunn
Innlegg: 1.911

Herr Johncons, jeg forvillet meg inn på et innlegg på bloggen din der du hadde skrivd at du hadde Hitler-sveis, så du trenger ikke anmelde meg, lol. Toppen av underholdning.

Svar med sitat




Gammel 1 time siden





Circus sin avatar



Moteinteressert


Ble medlem: Sep 2009
Innlegg: 310

^ hahahaha agree!


ps: fant "lena mot" som han snakker om. superlol.
http://galeribsskog.blogspot.com/

__________________
Load up on guns and bring your friends. It's fun to lose and to pretend. She's over-bored and self-assured. Oh no, I know a dirty word


Sist endret av Circus : 52 minutter siden kl 23:55.
Svar med sitat




Gammel 49 minutter siden





Ghesquière sin avatar



Motefreak


Ble medlem: Jul 2007
Sted: Porsgrunn
Innlegg: 1.911

^ Tror ikke han bedriver tiden med mye annet enn å sende klager og anmelde. I dag var det vi som fikk svi.


Jeg lurer egentlig på hvordan han i det hele tatt fant mote.no, jeg. Han får vel varsel hver gang bloggen hans blir linka eller noe, du veit, i tilfelle det er mafian..

Svar med sitat









Gammel 36 minutter siden



Amatør


Ble medlem: Jun 2010
Innlegg: 0

Svaret er her: StatCounter Free invisible Web tracker, Hit counter and Web stats (han med Hitlerfrisyren sjekker tracking-cookie-statistikken sin religiøst)

Svar med sitat




Gammel 34 minutter siden



Amatør


Ble medlem: Jun 2010
Innlegg: 0

For de som ikke vet hvem han er, er denne egenpresentasjonen stedet å starte: YouTube - You Can Help Erik (hanprøver å samle inn penger til smør på brødet)


Les oppsummeringen av hva som foregår her: johncons: Oppsummering av hva som foregÃ¥r. (In Norwegian)


Eller besøk fanklubben hans: Stein Erik Ribsskog Fan Club

Svar med sitat




Gammel 33 minutter siden



Amatør


Ble medlem: Jun 2010
Innlegg: 0

Han er også på Facebook: Stein Erik Ribsskog | Facebook (han er sikkert en av Norges mest profilerte blogger-kjendiser)

Svar med sitat




Gammel 25 minutter siden



Amatør


Ble medlem: Jun 2010
Innlegg: 0

Hei, folkens. Leser mye på forumet her, men måtte nesten bare registrere meg for å poste her nå, etter at dere begynte å skrive om denne johncons-bloggen.

Det første jeg så da jeg gikk inn på bloggen var at han faktisk hadde politianmeldt en bruker her for å si at han har Hitler-sveis, og det må være noe av det latterligste jeg noensinne har hørt. Lo ihvertfall godt av det. Ikke helt greit å si hvordan man skal tolke det, men etter å ha lest mer på bloggen går det klart fram at fyren må ha store psykiske problemer som jeg håper han kan få hjelp med. Han kan umulig ha det godt.


Sist endret av Cipriani : 23 minutter siden kl 00:27.

Svar med sitat




Gammel 13 minutter siden



Amatør


Ble medlem: Jun 2010
Innlegg: 0


Sitat:

Opprinnelig skrevet av Cipriani Vis innlegg

Hei, folkens. Leser mye på forumet her, men måtte nesten bare registrere meg for å poste her nå, etter at dere begynte å skrive om denne johncons-bloggen.

Det første jeg så da jeg gikk inn på bloggen var at han faktisk hadde politianmeldt en bruker her for å si at han har Hitler-sveis, og det må være noe av det latterligste jeg noensinne har hørt. Lo ihvertfall godt av det. Ikke helt greit å si hvordan man skal tolke det, men etter å ha lest mer på bloggen går det klart fram at fyren må ha store psykiske problemer som jeg håper han kan få hjelp med. Han kan umulig ha det godt.

Har har paranoid psykose i følge journalen han la ut på bloggen sin (men det var onkelen som lurte ham til å gå til psykolog, for å tulle med ham, og psykologen var uansett noe 'mafian' og ikke til å stole på).

Svar med sitat




Ulest 2 minutter siden





interman sin avatar



Motefreak


Ble medlem: Mar 2006
Sted: Bergen
Innlegg: 1.850


Sitat:

Opprinnelig skrevet av Ghesquière Vis innlegg

^ Tror ikke han bedriver tiden med mye annet enn å sende klager og anmelde. I dag var det vi som fikk svi.


Jeg lurer egentlig på hvordan han i det hele tatt fant mote.no, jeg. Han får vel varsel hver gang bloggen hans blir linka eller noe, du veit, i tilfelle det er mafian..

Det er ikke første gang Erik og folk herfra har vært i kontakt, for å si det sånn









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter