Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. juni 2010

Jeg sendte en ny e-post til Domain Express




Gmail - Customer Invoice










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Customer Invoice











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jun 25, 2010 at 1:06 PM




To:
Domain Express Admin <admin@domainexpress.co.uk>






Hi,

ok, but it's saying that payment will be taken directly from my credit card.

And I got a new e-mail about this today.

It really makes no sense, because it says, in the e-mail I received today:


'Payment will be taken automatically on 18/10/2009 from your credit card on record with us.'.


Are you pulling my leg a bit here, since 2009 was last year.


What's this supposed to mean really.


How can you have an invoice-system like this?


It doesn't say it's for the domain-name johncons.com, it says it's for a quarter of web hosting: '
Business Quarterly - johncons.com (18/10/2009 - 17/01/2010) £13.47 GBP'.


What's the point in sending people non-sense like this?


How can you ask me to ignore this, when it says payment will be taken automatically from my credit card?


What kind of business-manners are these?


I've gone to business upper secondary school, in Norway, for three years, so I think I have to react on things like this, since it's not up to the standards in customer service, I think, that we learned about at business school.


Best Regards,


Erik Ribsskog


2010/6/24 Domain Express Admin <admin@domainexpress.co.uk>


Domain Express



Dear Erik,



Thank you for email to Domain Express Technical Support.



Well the domain johncons.com has expired, and you were sent a reminder email to renew it. If you do not want to renew it then please ignore the reminder emails.

Should you require any further assistance, please get back to me or join our live chat support.



Regards,

Kevin S Owen



Domain Express Technical Support Team





----------------------------------------------

Ticket ID: #703223

Subject: Re: Customer Invoice

Status: Answered

Ticket URL: http://www.domainexpress.co.uk/viewticket.php?tid=703223&c=6Ju3BQpg

----------------------------------------------










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter