Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 4. juni 2010

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Stine Mogan Olsen






Hei Stine,




Erik Ribsskog 31. mai kl. 10:33

jeg driver fortsatt med noe slektsforskning, og prøver meg igjen, siden du er tremenningen min, fant vi ut.


Vet du hva mora til fetteren min Tommy Løff Olsen, som gikk i klassen min heter.

Eller foreldra til Tone Løff.

Fra Drammen.

Vet du hva de heter?

Er de illuminister eller djeveldyrkere, eller noe?


For jeg synes at Haakon og Tone virker som at dem er det.

Mvh.

Erik Ribsskog



Stine Mogan Olsen 2. juni kl. 00:31 Rapporter

Hei,
håper det står bra til med deg.

Jeg vet dessverre ikke noe om det du spør om, jeg tror ikke jeg har møtt disse folka noen gang.



Erik Ribsskog 2. juni kl. 00:45

Hei,

du sa jo at du gikk i klassen til Tommy, stemmer ikke det da.


Men men, det går bra.

Takk for svar ihvertfall!

Du gikk ikke klassen til søstra til en som het Espen Melheim, eller broren til ei jente som han kjente som het Anne Uglum?

Mvh.

Erik Ribsskog




Stine Mogan Olsen 2. juni kl. 01:04 Rapporter

Jo, jeg gikk i klassen til tommy, men vet ikke hva mora hans heter likevel. De andre navnene er ikke kjent for meg...men det er jo en del år siden jeg gikk på Berger da. :)




Erik Ribsskog 2. juni kl. 01:44

Ok,

den er grei, da skal ikke jeg mase mer.


Nito var visst ikke så bra som jeg trodde likevel, dessverre, det er visst mest tull med de.

Så jeg må nok trekke tilbake mye av de bra tinga jeg sa om de, i tilfelle du tar opp høyskolekandidat-graden din ved NHI/NITH og blir medlem der.


Men jeg kan heller oppdatere mer om det seinere, hvis jeg finner ut mer om det.

Igjen takk for svar, og sorry at jeg skriver meldinger seint på natta, jeg skal prøve å skjerpe meg, og heller skrive på mer normale tidspunkt seinere.


Jeg tror at Ågot hadde blitt gæern hvis jeg hu hadde finni ut at jeg hadde skrivi på Facebook så seint på kvelden.

Men men, samme det.

Vi får se hva som skjer.

Igjen takk for svar!

Mvh.


Erik Ribsskog



Stine Mogan Olsen 2. juni kl. 18:14 Rapporter

Hehe, ja den "eldre garde" synes ofte at det er synd og skam å sitte oppe om natta! Det går helt fint å motta meldinger da, men jeg hadde lagt meg på det tidspunktet så derfor fikk jeg ikke svart deg før nå. :)




Erik Ribsskog 2. juni kl. 18:32

Hei,

ja, Ågot er jo død nå, så hu bryr jo seg ikke noe om det nå hu.


Hu er gravlagt på kirkegården i Svelvik.

Hvordan går det på jobben da, har du prata noe mer med han som var driftsdirektør i Rimi, Rune Hestenes, og som nå er 'degradert' til distriktsjef i Europris, (hvor du jobber)?


Bor han fortsatt på Mortensrud i Oslo?

(Ikke hils han fra meg forresten, for jeg har en arbeidssak mot Rimi, som er hos LO, så jeg vil ikke blande han inn i den arbeidssaken nå, for den er blant annet mot han).


Mvh.

Erik Ribsskog



Stine Mogan Olsen 3. juni kl. 20:59 Rapporter

Har ikke pratet med ham på lenge, han sluttet i EP for en stund siden og etter det har jeg ikke sett ham.




Erik Ribsskog 3. juni kl. 21:35

Hei,

ok, ja jeg lurer på å studere her på universitetet i Liverpool nå, fra høsten, siden arbeidsmarkedet er litt trått her.


(Hvis jeg får studielån da).

Angrer ikke at jeg slutta som leder i butikk selv, må jeg si, for det var liksom sånn, at det tok så mye tid og energi, synes jeg, så jeg hadde ikke så givende fritid, jeg måtte liksom alltid være på topp på jobben, syntes jeg, med 500 kunder innom hver dag osv., og noen ganger krevende ansatte, og ikke minst vanskelige sjefer og irriterende selgere.


Så det er jeg glad for at jeg gjorde, vil jeg si, selv om jeg måtte flytte til utlandet, av andre grunner.

Skal du ta opp studier ved NITH nå da eller?

Bra at noen er fornuftige og kommer seg vekk fra den gjengen med Rune Hestenes & Co., vil jeg si.


Ikke dårlig!

Mvh.

Erik Ribsskog



Stine Mogan Olsen 4. juni kl. 15:56 Rapporter

Det høres ut som en god ide for deg å studere, jeg har nok ikke tenkt å begynne med det igjen nå. :)


Legger du fortsatt ut på nettet alt jeg skriver til deg? Liker ikke så godt at folk kan finne ut hvor jeg jobber og sånne ting hvis noen skulle føle for å søke opp navnet mitt...



Stine Mogan Olsen 4. juni kl. 15:57 Rapporter

...det var det jeg skulle si, at det er derfor jeg svarer deg litt kort. Men det skjønte du sikkert.




Erik Ribsskog 4. juni kl. 16:13

Kort ja,

det var det Ågot pleide å spille med, hu var så glad i kabal.


Jeg har vel sagt det, at jeg publiserer alt av korrespondanse, som jeg skal slette så raskt jeg får rettighetene mine.

Jeg har jo overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian' osv., derfor gjør jeg det på den her måten.


Jeg syntes du skrev at du hadde sluttet i Europris.

Men jeg ser jo nå at det var han Rune Hestenes som hadde sluttet.

Hva har han begynt med nå da, etter Rimi og Europris?

Er det Nille nå eller?


Bare lurte, jeg må jo holde rede på mine gamle 'tullere', fra jobb i Rimi osv.

Men men, jeg får beklage at jeg blanda da, det var sånn at jeg blingsa litt dessverre.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog




Erik Ribsskog 4. juni kl. 16:46

Hei,

jeg kom på noe mer.


Tror du ikke at Ågot var pedofil?

Hvorfor hadde hu tegnekurset til onkelen min Runar, nede i matboden sin?

(Hu ble ofte lenge nede i kjelleren, for å legge ved i ovnen, og da sa hu sa hu fra til meg om det, mens hu så spesielt på meg, vil jeg si, før hu gikk ned).


Hu satt også opp til en halvtime på do, hver dag, når jeg kom dit fra skolen, enda hu bakte grovbrød.

Og hu ble skikkelig interessert, da jeg fant på noe om Christell og Geir Arne, på gamlehjemmet.

Da måtte hu sette seg ned.


Og da jeg besøkte henne på sykehjemmet i Svelvik, som 25-26 åring, da ble hu redd for meg.

Hu klagde på Øivind, etter at han døde, bl.a. fordi han brukte brylkrem i håret.

Og han var ikke noe 'snill mot henne', sa hu.


Hu hadde aldri roen, når jeg var der, men måtte legge puslespill eller kabal da.

Så jeg lurer på om hu Ågot var pedofil.

Har dere hatt mye av det, blant kvinnene i slekta?

Mvh.

Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter