Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. juni 2010

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Odd-Arne Larsen aka. 'Lille-Oddis'







Heisann,






Erik Ribsskog 5. juni kl. 11:15

er det Lille-Oddis?


Husker du meg fra Leirfaret?

Husker du at jeg bodde aleine fra jeg var ni år, på Bergeråsen, for jeg driver med en omsorgssvikt-sak mot faren min.

Mvh.

Erik Ribsskog



Odd-Arne Larsen 6. juni kl. 13:09 Rapporter

hei på deg Erik , ja jeg er nok lille oddis ja , hyggelig å høre fra deg ja mvh Oddis




Erik Ribsskog 6. juni kl. 14:09

Hei,

takk for svar!


Du var vel mest kamerat med uvennene mine, Geir Arne og Ditlev osv.

Du jobba i arbeidsuka, på en sportsforretning, i Globusgården, i Drammen, og rappa og solgte noen kniver derfra vel, jaktkniver, som var ganske rå.


Jeg var kanskje ikke så kul, for jeg spurte en som jobba der, om du hadde jobba der, og rappa kniver.

En litt eldre kar i kjelleren der.

Sorry, jeg bare prøvde å finne ut av hva som foregikk.

Men men.


Bor du i Hellas nå eller, jeg synes det så ut som at du er der, på bildet.

Jeg kontakta hu ene søstra di, pga. noe som skjedde på Svelvikdagene, i 1988 vel, da jeg var på nachspiel hos dere, da du ikke var hjemme vel, og hu hadde seg med en ganske svær kar, som hu og Lisbeth traff på Svelvikdagene.


Hadde ikke du ei annen storesøster og?

Hu høye.

Hva het hu igjen.

Hvorfor kasta du og hu yngste Waage og Lisbeth vel, snøballer på ruta mi.

Dere bombaderte ruta og jeg måtte skyte nødbluss etter dere, for å få de jentene til å bli redde.


Men men, det er mye mimring.

Hva driver du med nå for tida da?

Kjente ikke du Kenneth Sevland i Svelvik, (som jeg hadde bordtennis og sjakk valgfag med, og hang meg på språkreise-tur til England med).


Bor du på Bergeråsen enda?

Jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe dem kaller 'mafian' i Oslo, og har flykta til England.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter