Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. juni 2010

Jeg sendte en ny Facebook-melding til hun Bitten Fiebeck, søstra til Lille-Oddis






Heisann,






Erik Ribsskog 5. juni kl. 11:21

er det søstra til Lille-Oddis?


Var det du som var på besøk hos meg i Leirfaret, under Svelvikdagene, på 80-tallet, sammen med Lisbeth Mikalsen.

Så kom Christell opp til meg, midt på natta, og skreik til dere.

Hvorfor gjorde Christell det?


Hvordan kunne hu vite at det var folk hos meg?

Mvh.

Erik Ribsskog



Bitten Fiebeck 8. juni kl. 19:20 Rapporter

Nei, tror ikke jeg har vært hjemme hos deg etter Svelvik dagene noen gang. Syntes egentlig hele denne mailen er noe snodig, hvem bryr seg om hva Christell gjorde på og ikke gjorde på 80 tallet, DET er mange år siden det. Ikke gamle på den tiden noen av oss.




Erik Ribsskog 8. juni kl. 20:18

Hei,

var ikke du venninna til Lisbeth Mikalsen da?


Snodig?

Ja, det er det kanskje, men jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian' i Norge, og har måttet flykte til England.

Og Christell sin halvbror, fra Vestlandet, fant jeg ut, fra Aftenpostens tekstarkiv, at er korsfarer, han er medlem i Johanitterordenen.


Og jeg har jo ikke hatt noe særlig med min familie å gjøre, siden 80-tallet, så jeg må nesten gå tilbake til 80-tallet da, for jeg prøver å finne ut hvem som tuller med meg.

Det står jo at du er født året før meg.


Og jeg var 18 år da, så du var vel 19 da, så vi var jo myndige.

Men jeg vet ikke om du husker det, at jeg bodde aleine i den leiligheten, i Leirfaret 4B.

Og før det, så bodde jeg aleine i Hellinga 7B, fra jeg var ni år.


For min far hadde to familier, og bodde nede hos Christell og Haldis.

Så han forlot meg, da jeg var ni år.

Men men.

Så jeg driver med en omsorgssvikt-sak mot faren min og.

Så dette er ikke noe forsøk på å sjekke opp deg, eller noe, siden du synes det ser snodig ut.


Jeg kontaktet også din bror, som ble kalt 'Lille-Oddis', og som svarte såvidt, med en linje, eller noe.

Og det så også ut for meg, fra Facebook-bildet dit, at du danser på et lesbested, (hu med dress i bakgrunnen syntes jeg så lesbisk ut):


Så det er ikke noe sånn at jeg prøver å sjekke deg opp, eller noe.

Slapp av!

Jeg prøver bare å finne ut hva som har foregått.

Du kjenner kanskje min tidligere butikksjef, Elisabeth Falkenberg, fra Rimi Nylænde, som er lesbisk og sammen med Liv Undheim vel, i LO, og som jeg husker pleide å ta med Rimi-butikken, på et homo-sted, på Youngstorget, etter et julebord.


Jeg husker ikke hva det stedet heter nå.

Hadde ikke du og Lille-Oddis også ei annen søster som var ganske høy?

Mener å huske at hu krynte meg en gang, da jeg var ni år, og nettopp hadde flytta til Berger.


Så hu var nok ihvertfall et år eldre enn meg.

For jeg var vel ikke så svak da, trodde jeg ihverfall.

Men hu var skikkelig sterk, på den tida ihvertfall husker jeg.

Og taus og litt slem vel.


Men men.

Det var i akebakken/stien ned fra Gamlehjemmet ned mot Teskjekjærringa.

Men men.

Du får ha tak for svar ihvertfall.

Selv om du nok har dansa så mye, at du har blitt svimmel og det har gått i surr med hukommelsen din.


For vi bare i samme 'gjeng' en gang, og det var den dagen på Svelvikdagene, og da du og Lisbeth Mikalsen var hjemme hos meg, og du hadde deg med en av to gutter du traff på Svelvikdagene.

Men hvis du er lesbisk så skjønner jeg jo det, at du husker samværet med jentene best.


Mvh.

Erik Ribsskog



Bitten Fiebeck 8. juni kl. 20:38 Rapporter

=)Er nok en mannlig kollega fra Jule festen du ser i bakgrunnen der. Husker deg ikke og er vel mere sikker nå om at jeg ikke helt aner hvem du er og hva du snakker om, men det har du nok allerede skjønt. Leit å høre at du er plaget, håper ting ordner seg for deg.




Erik Ribsskog 8. juni kl. 20:48

Jeg kalte meg for Erik Olsen, da jeg bodde på Bergeråsen.


Hagen min var nedafor leiligheten deres.

Jeg pleide å spille fotball der.

Jeg prata aldri med deg, men du flytta vel til Bergeråsen, på slutten av ungdomsskolen, eller noe, så det var vel ikke sånn at vi gikk på samme skole, eller noe.


Damene her i England har ofte så langt hår, vet du, så jeg syntes hårfrisyren din så lesbisk ut og.

Kanskje du forteller røverhistorier?

Jeg er ikke plaget, jeg er forfulgt, det er to forskjellige ting det.


Jeg tror ikke han/hun på bildet er sjefen din akkurat.

Nei, nå tuller du fælt her.

Men sånn er det vel, når man bor i skapet, som de vel kaller det.

Du får ha takk for svaret da skap-lesba.


Mvh.

Erik Ribsskog



Bitten Fiebeck 8. juni kl. 20:59 Rapporter

Smiler..ikke noe skap her, og hvertfall ikke lukket =) og hva håret gjelder så var det langt før jeg ble syk. Ikke for at det har noe med legning å gjøre. Og neida, ikke min sjef - stemmer det, kollega skrev jeg.




Erik Ribsskog 8. juni kl. 21:03

Hei,

ble du syk, det har jeg ikke hørt om.


Sånn jeg husker det, så hadde du sånn frisyre på Bergeråsen og.

Ca. samme hårlengden, men at du hadde permanent, eller noe, mener jeg.

Bare at du hadde 'pulesveis', husker jeg at Christell sa, da hu kom opp midt på natta, uten å banke på, eller noe.


Så jeg lurer på hvordan hu visste at jeg hadde besøk.

Jeg prøver å finne ut om familieproblemene mine osv.

Skulle Christell hindre at jeg fikk kontakt med damer på min egen alder?

Jeg skjønner fortsatt ikke det her.


Men men, man kan jo ikke skjønne alt.

Takk for svar ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog



Bitten Fiebeck 8. juni kl. 21:08 Rapporter

Nå syntes jeg du begynner å bli noe ufin her! Hva er problemet ditt?




Erik Ribsskog 8. juni kl. 21:32

Hei,

jeg er kanskje litt direkte, og sier ting som de er.


Men det er ikke meninga å være ufin.

Jeg har ikke kontakt med noen i familien min lengre, og jeg blir tulla med overalt, så jeg prøver bare å skjønne noen ting.

Hvordan kunne Christell bare gå rett inn hos meg, midt på natta.


Og hvordan kunne hun vite at jeg hadde gjester.

Og hvorfor lot faren min meg bo alene fra jeg var ni år.

Sånne ting.

Så jeg prøver å si ting som de var.

Men det er ikke meninga å være ufin.


Beklager det!

Men det var vel du og Lisbeth, som ville at vi tre skulle dra ned til meg.

Hvorfor ville dere det da?

Bare lurte.

Mvh.

Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter