Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. juni 2010

Mer fra Dagny Holmsen, aka. Dagny Rose, på Facebook






Hej :)



Mellom Deg og Dagny Rose



Dagny Rose 29. juni kl. 15:24

Har flere brukere av forumet som venner, så skriver her istedet...

hvem skriver noe om deg??
du kan jo gott ha ett nick selv om du ikke liker heavy :) behöver ju inte kommentere om man inte vill :) kan jo hete nesten hva som helst trenger heller ikke hete sitt riktige navn :)



Erik Ribsskog 29. juni kl. 15:32

Hei,

ja, jeg får også Facebook friend-requests, fra folk fra forumet der, som jeg ikke kjenner.


(Jeg har ikke vært på det forumet, og er ikke heavy-fan).

Jeg vet ikke hva de skriver, men jeg får stadig lesere til bloggen min, fra det nettstedet.

Så det er tydelig at det noe som foregår der.


Jeg er litt redd for at det skal være 'psycho-cases', som kommer til å eksplodere.

Og dra til Liverpool og prøve å banke meg, eller noe.

Så det hadde vært litt kult hvis noen som kjente miljøet, kunne prøve å roe det ned litt.


Noen som kjente de interne reglene der, mener jeg.

(Og ikke en streight/'old school'/80-talls fyr som meg, som sikkert bare blir driti ut.)

Jeg har forklart mer om hva som foregår, i denne bloggposten:


http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/06/jeg-fikk-en-facebook-friend-requst-fra.html


Mvh.

Erik Ribsskog




Erik Ribsskog 29. juni kl. 15:41

Hei,

nå så jeg ikke hva du skrev, jeg klarte bare å se dette:


'Hej :)
Hei, ja, jeg får også Facebook friend-requests, fra folk fra forumet der, so...'.

Jeg vet ikke hvorfor det ikke virker.

Men det er jo ikke rart om du får friend requests fra det forumet, hvis du er i heavy-miljøet.


Men det er altså ikke jeg, og jeg kjenner ikke de som sender friend-requests da, for å si det sånn.

Så jeg vet ikke jeg, det er vel ikke noe poeng i å forklare det samme flere ganger heller, synes jeg.

Mvh.


Erik Ribsskog



Dagny Rose 29. juni kl. 15:44

Hmm.. vet desverre ikke hvem han er.. men ska undersöke med noen venner i grimstadområde når de kommer hjem fra ferie..

tror det er mere blackmetallerne som er de verste.. hardrockerne er ikke så ille som de ser ut :)

hade jeg vert deg hade jeg skapt en konto som ex het olle og lest hva folk skrev..



Erik Ribsskog 29. juni kl. 15:52

Hei,

ok, jeg synes det blir litt dumt, at man skal kalle seg 'Olle' osv.


Så det gidder jeg ikke dessverre.

Men du får si fra hvis du finner ut noe om hva de skriver.

Hvis du gidder.

Takk for svar ihvertfall, og beklager alle meldingene!

Mvh.

Erik Ribsskog


PS.

Du kjenner ikke hun Marianne Høksaas fra Grimstad/Risør, som var 'sjefen' min på Arvato, her i Liverpool, for et par år siden?

Bare siden du kjente folk fra Sørlandet, tenkte jeg.

Hun studerer vel bibliotek-kunnskap på HiO, mener jeg.


Bare noe jeg tenkte på.

Det er nok ikke så viktig det Scream Magazine greiene.

Bare noen ungdommer som har det morsomt sikkert.

Jeg har ganske mange lesere på bloggen min så.

Igjen tusen takk for svar!




Erik Ribsskog 29. juni kl. 15:54

Hvorfor sier du 'ex. Olle'?


Er ikke du norsk da?

Er det du eller den svenske mannen din som skriver egentlig?

Hehe, bare lurte.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter