Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. juni 2010

Mer fra Dagny Holmsen aka. Dagny Rose






Dagny Rose 29. juni kl. 17:12

mente exempelvis olle som ikke er i närheten av navnet erik.. dumt å ta samme navn eller navn som ligner sitt eget om man skal snoke rundt på en side..




Erik Ribsskog 29. juni kl. 17:25

Hei,

du skal ikke si Olle du, du skal si Ole du.


Har du ikke vokst opp i Norge da?

Hvor lenge har du bodd i Sverige?

Jeg har bodd i England i mer enn fem år nå, men jeg kaller meg vel ikke Eric Redcurrant-forrest, fordet liksom, (selv om navnet mitt blir det hvis jeg oversetter det).


Dette var dårlig synes jeg.

Din mor skrev på brevet hun sendte meg, at dere var norske.

Og klistra masse norske flagg på brevet.

Og så dette.

Men men, mormora di, (som også het Dagny Holmsen, min morfars storesøster), hadde nok snudd seg i graven, vil jeg tippe på.


Hun vant jo NM i matlaging, i ni-timen, med sin fårikål.

Har du lest om det?

Jeg fant det i et avisarkiv.

Skrik ut, hvis du vil ha det utlippet, hvis du ikke har lest det.

Og snoking på sider, det tror jeg at jeg holder meg for god til.


Men jeg gidder ikke å si det samme igjen, du har vel fått med deg hva jeg skrev.

Mvh.

Erik Ribsskog



Dagny Rose 29. juni kl. 17:35

joda vi er norske, har bodd her i snart 5 år.. men mente det sånn att om du skulle lage ett nick på scream hadde det vert smart å ta ett navn som ikke er likt ditt..


mamma har utklippet tror jeg.. den var kjempegod.. har oppskrifta ett eller annet sted.. men takk for att du spör.. :)



Erik Ribsskog 29. juni kl. 17:48

Ja,

jeg tror jeg holder meg unna scream jeg.


Jeg lånte et Poison-album, av min tidligere kamerat, Glenn Hesler, fra Skedsmo, en gang.

Og det var samme leksa der, menn med masse sminke.

De var også heavy-fans, Glenn Hesler og Øystein Andersen.


Jeg var med min søster, Pia Ribsskog, på Cure-konsert engang.

(For jeg gikk på skole i Drammen, og hadde gym i Drammenshallen, hvor konserten var).

Og det eneste folk spurte om, var om jeg hadde dop.


Og søstra mi spurte om hun skulle ta på øyen-sminke, på meg.

Og jeg følte meg ikke hjemme der, så jeg sa det var greit.

Kanskje jeg så litt mindre streight ut da, og passet bedre inn.

Og søstra mi sa det var lett å ta på, for øynene mine var som hennes, mente hun.


(Pia Ribsskog).

Men det var da jeg var russ og tenåring.

Og det skjedde bare en gang, for å passe inn på the Cure-konsert.

Men heavy-folka, de har jo sminke til de er pensjonister.

Sånn som Poison og han du har bilde av der, han som var kjempe-kjendis i Sverige, fra det Hanoi-bandet.


Så det blir for mye sminke og jåleri for meg, på det heavy-forumet.

Men du som er jente kunne kanskje gjort det?

Siden du er tremenningen min, mener jeg?

Hadde vært kult hvis du hadde giddi det!


Mvh.

Erik Ribsskog



Dagny Rose 29. juni kl. 18:16

Ska prøve å finne ut litt :) Men navn på de som skriver hadde vert bra :)




Erik Ribsskog 29. juni kl. 18:36

Hei,

kjempebra!


Jeg vet ikke hvem som skriver, men her er hvilke tråder det er, ihvertfall:

19 screammagazine.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=58775&start=620

17 www.screammagazine.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=58775&postdays=0&postorder=asc&start=620

12 screammagazine.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=58775&postdays=0&postorder=asc&start=620


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og ikke få sjokk hvis du leser bloggen min, jeg tar med litt fra Facebook-samtaler og alt mulig, siden jeg ikke vet hva som foregår.

Håper dette er i orden!








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter