Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. juni 2010

Mørkhudet prest fra Sør-Afrika angrepet med klementiner i Svelvik kirke

Nå stod det på Dagbladet.no, at en dansk popartist ved navn Medina, ble angrepet med egg, av muslimske ungdommer, i Danmark.

http://www.dagbladet.no/2010/06/08/nyheter/danmark/muslimer/islam/12056196/

Men vi var ikke noe bedre, på Berger.

For vi skulle på noe greier en gang, i Svelvik kirke, i forbindelse med enten skole eller konfirmasjon, tror jeg.

Og da sa vel Rune Bingen eller Frode Holm.

At vi skulle kjøpe klementiner på tilbud, der det er Rimi nå vel.

Og kaste på han mørkhuda presten, fra Sør-Afrika, som var på besøk i Svelvik kirke, som gjest da.

Og presten ble jo fortvilet og sa noe greier da.

Jeg pleide alltid å gjøre som de andre fra Berger, (siden jeg var fra Larvik, så gjorde jeg ofte bare som de andre, for jeg ville vise at jeg også var fra Berger da).

Så det er mulig at jeg også kasta klementiner, jeg husker ikke helt.

Men det var ihverfall ikke jeg som fant på det.

Og det var ihvertfall ikke jeg som var ivrigst.

Jeg tror egentlig ikke at jeg kasta, men jeg kan ikke huske det helt sikkert.

Var det noe symbolsk med den her klementin-kastinga?

Hva skulle dette isåfall symbolisere?

(Annet enn rasisme mot mørkhudede da).

Det kan man lure på.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter