Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. juni 2010

Nå misforstår folk på mote.no. (Det er kanskje ingen bombe?)

mer fra mote no

http://www.mote.no/annet/off-topic/14035-snikk-snakk-2901.html

PS.

Altså,

Christell Humblen, er ikke min stesøster, hun er min fars nye stedatter.

Det er en viss forskjell der, vil jeg si.

Som kanskje er vanskelig for folk å få med seg.

Christell er i min fars nye familie, (så hun har aldri vært som en søster for meg, må man vel si).

Det som er spesielt her, er at min far, Arne Mogan Olsen, forlot meg, da jeg var ni år gammel, (enda han hadde foreldreansvaret for meg), og fikk seg en ny familie.

Så derfor virker det sikkert rart for folk, med hun Christell Humblen.

Det er vel forståelig.

Det rare her er min far, som ikke venta til jeg var 18, med å få seg en ny familie.

Da hadde det kanskje blitt litt mer normalt.

Det er mulig.

Men men.

PS 2.

Eirik Ripsskog, det er en falsk Facebook-profil, som noen har satt opp for meg.

(Og som jeg mener at jeg har klaget inn til Facebook.

Det er så mye sånt, så jeg bli nesten overarbeida, må man vel si, av å klage på alt tullet som folk gjør mot meg på nettet).

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Lena mot (Erik R), er en person, (eller gruppe personer), som har drivi og plaga meg i flere år på nettet, og derfor har en gen tag på bloggen.

Så det er ikke tilfeldig at Lena Mot, er nybegynner, på mote-forumet.

Han/hun/de, har nok dukka opp der, kun for å tulle med meg.

PS 4.

Her er mer om dette:

lena mot drapstrussel

http://www.mote.no/annet/off-topic/14035-snikk-snakk-2901.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter