Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. juni 2010

Til Annika Horten



PS.

Her kan Annika Horten se det, at det ikke bare er meg, som peller seg i nesa.

Men hu peller nese på badet, sa hu.

Men jeg glemte meg, og pelte nese, i bilen til Haldis.

Kanskje jeg syntes det var spennende, med to like pene jenter, både Christell og Annika, selv om de var to år yngre enn meg?

Det virker som at han tyske treneren, på bildet, glemte seg, siden kampen var spennende.

Men men.

Men jeg spiser ihvertfall ikke busene!

Det synes jeg virker veldig kvalmt og ekkelt.

Neida, jeg knipser busene, på gulvet.

Og jeg kom på en ting til og.

Og det var det, at da jeg så tippekamp, på NRK, da jeg bodde i Larvik vel.

Like før jeg flytta til Berger.

Så var det hjemmekamp, fra Arsenals bane, som da het Highbury vel.

Og kong Olav, han var Arsenal-fan.

Og da kameraet zoomet inn på Norges konge.

Så dreiv han og gravde seg skikkelig i nesa.

Værre enn han tyskeren, i videoen over, vil jeg si.

Men kong Olav spiste ikke busa da, som jeg kunne se.

Men likevel.

Når kong Olav kan pelle seg i nesa på fotballkamp.

Da kan vel jeg pelle meg i nesa, i bilen til Haldis, mener jeg.

Men neida.

Da begynte Annika Horten sånn, at 'ikke pelle nese'.

Og, 'jeg peller nese på badet jeg'.

Osv.

Så det er forskjell på folk.

Men nå har jo jeg seinere skjønt, at jeg nok er fra finere familie enn kong Olav da.

Siden jeg nok er i slekt med både Noah og Asbjørn og Arne Dørumsgaard og Bernhof Ribsskog og baron Adeler og Gjedde, og hofjægermester L.C. Nyholm, og det som er.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så da var det kanskje greit at hu sa fra.

Men nå hadde jo jeg også problem med at jeg blødde neseblod da.

Etter at noen unger på Larvik bibliotek, blåste nysepulver, eller hva det var, inn i nesa på meg en gang, da jeg skulle gå ut derfra.

Noen jeg ikke visste hvem var.

Som et terrorist-angrep.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter