Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. juni 2010

Var på Tesco seint igår

Igår, så var jeg på Tesco seint.

For jeg så på fotball først, osv.

Og et par ganger nå, så har det vært sånn, at når jeg går på Tesco.

Så har de kassadamene reagert på meg.

Forrige gang, (på Tesco Clayton Sq.), så stod hu kassadama, i kassa først.

Og når jeg stod i kassa, så satt hu seg ned.

Det samme igår vel, mener jeg å huske.

Og hu, (som var litt mørk i huden vel, men ikke muslim, tror jeg).

Hu tok også på seg en sånn butikk-jakke, mens jeg stod der.

Som dem bruker på kjølerom, osv.

Også begynte hu å prate høyt, til ei som het Sue.

Mens jeg stod i kassa.

Så hu Sue var kanskje noe 'mob', eller 'mafian', mistenker jeg nå.

Som kanskje har fortalt løgner om meg.

Og som er i ferd med å miste kontrollen?

Hva vet jeg.

Jeg skal se om jeg finner den kvitteringen.

Bare for å ha det på bloggen liksom.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Så politiet de tørr nok ikke å gi meg rettighetene mine, men lar dette fortsette og fortsette.

Pga. noe æresgreier.

At de vil at 'mafian', eller hvem de er, skal miste æren sin?

Eller at de bare ikke liker meg.

Hvem vet

Rettighetene mine får jeg ihvertfall ikke uansett.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her kan man se at hu i kassa spurte om Clubcard osv.

Som er nesten som Dominokort var i Norge, i Rimi.

Men jeg har ikke fått vanlig Clubcard, jeg har bare fått et sånt i papir.

De har ikke sendt et av plast ennå.

Av en eller annen grunn.

Men men.

Her er mer om dette:

img138

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter