Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. juli 2010

Det her er noen folk jeg studerte sammen med i Sunderland. Jeg kjente ihvertfall hu med mørkt hår

university of sunderland

PS.

Hu amerikanske med det mørke håret, skulle også ha nyttårsfest.

Men da ble ikke jeg invitert.

Kanskje fordi søstra mi og venninna hennes fra Norge, Siv, var på besøk?

Hvem vet.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg tror det kanskje er meg, som er i bakgrunnen der:

er ikke det meg i bakgrunnen

http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=764&o=all&op=1&view=all&subj=2412971606&aid=-1&id=500886960&fbid=17683321960

PS 3.

Jeg tror nok det må sies å være meg:

Photo 0460

PS 4.

Jeg blir så forbanna.

Alle i Norge sitter på fisla si og fisler.

Jeg skriver og skriver på bloggen her til jeg får senebetennelse.

Politiet vil ikke engang etterforske mordforsøk mot meg, i Kvelde i 2005.

Jeg overhørte i Oslo, i 2003 at jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian'.

Politiet gir ingen informasjon.

Hundretusenvis av nordmenn leser bloggen min.

INGEN gjør noe.

Alle lar dette bare fortsette.

Og jeg får mitt liv ødelagt siden dette fortsetter i år etter år.

Norge er land et land fylt av jævla kujoner og idioter.

Jeg blir så drit forbanna at jeg driver å skriker i leiligheten her midt på natta.

Norge og nordmenn burde skamme seg.

Et land som ikke ha noe skam.

Jeg blir bare så jævlig kvalm.

Fy faen.

Jeg gir nesten opp, for en gjeng med drittsekker, et helt land med folk som er fulle av dritt.

Kan det bli verre?

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter