Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 10. juli 2010

Det var noen som skrev en e-post til meg, om at politiet er fascister




Gmail - Heisann Du Erik










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Heisann Du Erik











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jul 10, 2010 at 10:31 PM




To:
Thomas Hodne <rev76@live.no>






Hei,

altså, fascismen er en -isme.

I Norge har vi styreformen demokrati, og ikke fascisme.

Ordet fascisme, kommer nok av det du skriver 'fasces'.


Men fascisme betyr noe annet.

Her er definisjonen av fascisme:

Fascisme er en autoritær og/eller totalitær politisk ideologi som kombinerer elementer fra korporativisme, nasjonalisme, militarisme ogantikommunisme. Fascismen oppstod som en bevegelse av et skuffet småborgerskap, men utviklet seg fort til en terroristisk bevegelse med brodd mot den sosialistiske arbeiderbevegelsen.




I Norge så har man en plikt, sånn som jeg ser det, å anmelde kriminalitet, til politiet.


Så er det politiets plikt, å etterforske og arrestere de kriminelle.


Sånn er det jeg ser systemet i Norge.


Så kan det være at det finnes litt 'grufs' i systemet, og at politiet ikke gjør jobben sin.


Men man har fortsatt en plikt, vil jeg si, til å anmelde kriminelle forhold.


(Ihvertfall sånt som man kan se på som å være alvorlig.


Og som begås mot en).

Dette går også under å stå opp for sine rettigheter, mener jeg.


Så jeg har plikt til å anmelde alvorlige kriminelle forhold, til politiet.


Og så har jeg plikt til å klage på politiet, hvis de ikke gjør jobben sin.


Det er sånn jeg tolker det her.


Så kan man kalle politiet fascister, eller hva man vil.

Det driter jeg egentlig litt i, hva de er.


Men de får faen meg gjøre jobben sin, sånn den er ment å bli gjort.


Det er det som er min mening i dette.

Så kan man kan man kalle politiet fasces eller fascister, eller hva man vil.


Men det er ihvertfall fortsatt min mening.


Så sånn er nok det.

Mvh.


Erik Ribsskog


2010/7/10 Thomas Hodne <rev76@live.no>


Hei du,jeg vill bare informere deg om dine anmeldelser til politiet om saker å ting du finner urettmessig.Det er egentlig lite vits å anmelde noe til politiet pga de er Fascister!Det er hva jeg skal demonstrere til deg gjennom denne mailen... her har du det såkallte politi emblemet de bærer på armen sin i de sorte satanist uniformene med det svarte å hvite sjakkbrett mønsteret rundt ermene > http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Politi-_og_lensmannsetaten.gif


Her har du informasjon ang betydningen av ordet FASCI > http://no.wikipedia.org/wiki/Fasces
Og viss du tar og leter opp Amerika der hvor politikkerene diskuterer så finner du på hver side av podiumet 2 7 foots lange fascier på høyre og venstre side av podiet hengende på veggen...

For og utdype de sorte hvite sjakk rutene på politi uniformene så henviser de rett til det sjakk brett farvede gulvet til frimurerlosjen...Alltså Håndtlangerene til frimurer gjengen som stort sett består mye av advokater dommere og slik søppel som vi har rundt oss i samfunnet...Ikke for å snakke styggt om alle frimurere men de fleste er faktisk fascister ja.Bortsett fra noen som har tatt det mere spirituellt seriøst.. da jeg kan nevne manley p hall eksempel.


Håper denne informasjon kom deg litt til gode og opplysende..


Mvh Thomas Hodne


Nye Windows 7: PCen som passer for deg. Finn ut mer.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter