Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 10. juli 2010

Jeg anmeldte en ved navn Henri Maatje, for stjeling av kryssordprogram, til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av stjeling av kryssordprogram










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av stjeling av kryssordprogram











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jul 10, 2010 at 3:44 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

da jeg studerte data, på NHI, (Norges Høyskole for Informasjonsteknologi), nå NITH, i Oslo, i 1991-92, så lagde jeg kryssordprogram, som semester-oppgave.

Jeg fikk dårlig karakter, 3.7.


(Enda programmet virka helt bra).

Så viser en kamerat, (Glenn Hesler), av en tremenning jeg hadde i Lørenskog, (Øystein Andersen), meg VG, noen måneder etter militæret, som jeg dro i, etter endt studier.


At en kar i Hvaler har funnet opp kryssordprogram.

(Jeg sender med utskrift fra VG's arkiv).

Så jeg lurer på om han stjal min ide, gjennom utro tjenere, hos NHI?


Rektor Ole Øren, som var min rådgiver, han slutta like etter på NHI.

Så jeg mistenker at det kan ha vært 'urent spill' her, fra NHI og han karen i Hvaler, og muligens Glenn Hesler og Øystein Andersen.


Så dette vil jeg gjerne anmelde som stjeling av åndsverk/(kryssordprogram).

Jeg ønsker gjerningsmannen, Henri Maatje, tiltalt og straffet.

(For det må være sånn at han stjal det programmet, sånn som jeg skjønner det.


Jeg kan ikke skjønne at dette henger sammen på en annen måte.

Jeg har også blitt tulla med overalt i Norge, etter dette, så det må være noe konspirasjon, eller noe).

Mvh.


Erik Ribsskog





kryssordprogram stjeling.jpg
188K








PS.

Her er vedlegget:

kryssordprogram stjeling

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter