Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 28. juli 2010

Jeg blir så irritert på de idiotene i Tønsberg




Gmail - Til politimester Marie Benedicte Bjørnland










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til politimester Marie Benedicte Bjørnland











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jul 28, 2010 at 7:58 PM




To:
post.vestfold@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>






Og dere bruker sånne 'mobster'-koder, sånn som jeg ser det.

F.eks. siden jeg har jobba og studert i Oslo, så skal dere ha det til, at jeg er som en muslim.

Og derfor skriver dere 'phuns' som dette:


'idet en ikke fant rimelig grunn til å undersøke om (det) forelå noe straffbart forhold'.

Jeg ser gjennom dere.

Dere tror dere er så smarte.


Dere burde skifte navn fra Norges eldste by, til Norges eldste åndings-reir.

Selv om dere er fra en gammel by så har dere ingen rett til å ødelegge landet.

Dere nekter å etterforske mordforsøk mot meg, fra fem år tilbake.


Norge er også et sekulært land, og selv om jeg har jobba i Oslo, så er jeg fra Berger og Østre Halsen, og Vestmarka i Larvik, og veldig norsk.

Men dere ødelegger hele landet med moro-moralismen deres.


Dere er som en gjeng med sossete og klovnete landsbyidioter hele gjengen i Tønsberg.

God bedring og hils Frode Kølner.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/7/28
Subject: Til politimester Marie Benedicte Bjørnland

To: post.vestfold@politiet.no


Hei,

jeg viser til Deres brev, fra 21. mai, som jeg mottok kopi av fra vise-politimester Steinar Kaasa, idag.


Jeg har hatt mye å gjøre, så hvor det første brevet ble av, det vet jeg ikke, men jeg tar det herfra, hvis det er i orden.


Du skriver i brevet fra 21. mai, at jeg kan klage til Politidirektoratet.

Og det vil jeg gjerne, for jeg lurer på dette:

Du skriver at min anmeldelse om underslag, ble henlagt, 'idet en ikke fant rimelig grunn til å undersøke om (det) forelå noe straffbart forhold'.


Jeg får ta en oppsummering.

Min mormor, fra adelige danske familier, døde ifjor sommer.

Jeg er medarving, siden min mor døde i 1999.

Min mormor hadde blant annet verdifulle malerier, som har heng på Højriis slott, i Danmark.


Jeg har ikke fått et øre i arv, enda jeg skulle hatt 1/9 av penger/malerier/verdifulle møbler etc.

Hvordan er det at dere forestiller dette?

Dette er da som at de stjeler min eiendom fra meg.


At de ikke gir meg det som er rettmessig mitt.

Så jeg vil gjerne klage, på følgende:

- På at dere ikke klarer å forklare, på vanlig norsk, hvordan dere ser for dere denne saken.


- Og for at dere ikke gjør jobben deres, og etterforsker dette.

Jeg er frustrert over dere, så det er såvidt jeg klarer å skrive hilsen

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter