Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. juli 2010

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Anmeldelse av voldtekt fra ei som heter Ragnhild, fra Stovner, høsten 1990










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Anmeldelse av voldtekt fra ei som heter Ragnhild, fra Stovner, høsten 1990











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 13, 2010 at 6:43 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

Politiet i Oslo er litt 'snobbete', og vil ikke ta imot anmeldelser på e-post.

Jeg prøver derfor å sende denne til dere, hos Politiet i Drammen, for å spare tid og printerblekk og porto, for å si det sånn.


Håper dette er i orden!

Jeg ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/6/17
Subject: Anmeldelse av voldtekt fra ei som heter Ragnhild, fra Stovner, høsten 1990

To: post.oslo@politiet.no


Hei,

dere har jo sagt at jeg må sende anmeldelser som e-brev.

Men jeg synes det blir for kronglete.


E-brev og e-post, hva er forskjellen liksom?

Så jeg sender det like godt som e-post, denne gangen.


Grunnen til at jeg tenkte på det her, var at Dagbladet skrev at Knausgård kunne bli anmeldt for voldtekt, for fristen var ti år.

Men avisene har jo ikke alltid rett, så jeg sender dette likevel, i tilfelle fristen er tjue år.


Det som skjedde var at en som het Magne Winnem dro meg med på HitHouse, i Storgata.

Så dro han hjem.

Så traff jeg ei dame, etter at jeg hadde drukket masse halvlitere med Winnem.


Hu var skikkelig frekk, og putta henda sine inn i buksa mi, og begynte å onanere meg, mens vi satt ved et bord der, i overetasjen.

Hu var fra 'Gokk', som det heter, kanskje Valdres, eller noe sånt.


Hvem vet, men hu fikk en hel gjeng på besøk, på Stovner og de hadde kjørt i flere timer.

Det var vel i Ole Brums vei, eller hva det heter på Stovner.

Hu dro meg med nattbussen til Stovner, og jeg var full og trøtt, husker jeg.


Bestefaren hennes hadde nettopp dødd, (mens hu bodde der sammen med han, for hu hadde flytta ditt, et år før kanskje).

Så det kan ha vært mord, fra hu Ragnhild, tenkte jeg nå, så da blir jo dette en anmeldelse av mord.


Faren hennes var kaptein på cruiseskip, sa hu, og hu sa at da ble hu kjent med herrer fra utlandet, når hu var på båten som jente.

Hva nå hu mente med det.

Men jeg var jo trøtt og full.


Så jeg sovna på en sofa, eller om det var en seng med sengeteppe på, eller noe blanding av sofa og seng.

Det var i stua, ihvertfall.

Så våkna jeg av at hu Ragnhild hadde tatt kuken min i kjeften og sugde så det holdt på den, for å si det sånn.


På en måte som gjorde meg drit-kåt.

Så vi holdt på hele natta, og hu dro meg inn på soverommet til bestefaren og, og vi holdt på der og.

Også når vi våkna, for hu sov naken.


Og da vi var ferdig, så kom fire-fem av hennes sambygdinger på døra.

Så det var jo ikke mulig å få noe ro der.

Og jeg måtte på smilekurs, med OBS Triaden, på Dørumsgaard-hotellet, ut mot Gardermoen, tror jeg.


For Matland, skulle skifte navn til OBS Triaden, og da måtte vi på noe slags møte da, søndagen før mandagen når skifte av navn, skulle være.

Så sånn var det.

Hu oppførte seg så rart i ettertid, så noe mer kan ha vært galt.


Jeg besøkte henne et par-tre ganger, etter dette vel.

Og hu sa hu likte campari.

Så kjøpte jeg campari på polet til henne.

Men jeg leide et rom av min stefar, Arne Thomassen og Mette Holter, hans samboer.


For jeg skulle liksom spare penger til å studere året etter.

Og da hadde hu Ragnhild ringt de og sagt at en finne som hu kjente fra før, skulle besøke henne, så hun ville ikke ha campari likevel.


Det var litt rart at hu ringte de da.

De dro på ferie, på starten av 1991 vel.

Og da kjente jeg ingen på Furuset, så jeg dro å besøkte hu Ragnhild, på Stovner.

Bare som bekjent.


For å ha noen å sosialisere med, for jeg hadde fri og kjeda meg da, og kjente ikke så mange i Oslo.

For jeg skjønte det ikke sånn, at vi ble uvenner liksom, hu bare ville heller ha han finnen, eller hva det var.


Det var litt uklart.

Men vi var jo bare i begynnelsen av 20-årene, og da er vel skiller mellom bekjent og sånn ikke så klart kanskje.

Men da hadde hu leid ut til en med sånn spasmer, celebral parese.


Hu hadde leid ut rommet til han døde bestefaren da.

Og de tiska og lo litt, av meg, bak ryggen min, virka det som for meg.

Så det var siste gang jeg dro dit, for å si det sånn.


Men når jeg tenker mer på det nå, så har jeg jo sett det i avisa, at folk anmelder det, hvis jenter suger dem, mens dem suger.

For man kan jo bli så kåt, at det er vanskelig å få kontrollen igjen kanskje.


Hvis hu jenta veit hva hu driver med, og vil ødelegge det for en, mener jeg.

Og jeg mistenker at det kan ha vært det som foregikk, for da gjorde hu meg skikkelig kåt, på grunn av måten hu sugde meg på, sånn at hu vekte meg da.


Kanskje det var fordi jeg sov, at det ble sånn, for da har man kanskje ingen sperrer, eller hva man skal si.

Hva vet jeg.

Men det var jo spesielle omstendigheter rundt dette, kanskje hun gjorde det for at jeg skulle miste kontrollen, mener jeg.


I samarbeid med Mette Holter, kanskje, og evt. Magne Winnem?

Som noe sabotasje mot meg, for Mette Holter fortalte meg at hu hadde bodd hos den amerikanske mafiaen, på 60-tallet, eller noe.


Dvs. en i Ancona mafia-familien, som hu fikk tre barn med.

Jeg så at han yngste sønnen Erik T. Ancona vel, kjøpte seg leilighet på Stovner, rundt den her tida, i Aftenpostens tekstarkiv.

Hvem vet om det var noen sammenheng der?


Så jeg anmelder hun cruise-kaptein datteren Ragnhild, fra 'Gokk', for voldtekt av meg, i søvne, med munn, og mulig drap på bestefaren, for å få leiligheten hans.

Jeg ønsker gjerningskvinnen tiltalt og straffet!


Mvh.

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter