Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. juli 2010

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Drammen




Gmail - Noen prøver å ødelegge navnet mitt på internett










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Noen prøver å ødelegge navnet mitt på internett











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jul 14, 2010 at 4:58 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg så nå, at noen later som at de er meg, på Ida Wulff sin blogg.

Og det må være for å ødelegge mitt navn og mitt rykte.

Det ser jeg på som alvorlig, som en æreskrenkelse, (som det het i gamle dager), og som identitetstyveri.


Et navn, har verdi, på samme måte som mye annet.

Og hvis de tuller med navnet og bloggen min, så taper jeg penger/rykte/etc.

Så dette er økonomisk kriminalitet og også æreskrenkelse og identetstyveri.


Så dette håper jeg at dere tar alvorlig, og ikke bare ignorerer, som dere har gjort med mine siste henvendelser.

Politiet må gjøre jobben sin, ellers så kan vi ikke si at vi har noe sivilisert samfunn.


Bare et møkka-samfunn.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ønsker gjerningspersonene tiltalt og straffet.


PS 2.

Jeg sender med vedlegg som viser hvordan jeg fant dette.





2 attachments
ikke meg.JPG
195K
ikke meg 2.JPG
78K








PS.

Her er vedleggene:


ikke meg

ikke meg 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter