Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. juli 2010

Jeg sendte en e-post til NRK, om den regningen deres




Gmail - Vedrørende Deres faktura med referanse 815020 / PHB










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vedrørende Deres faktura med referanse 815020 / PHB











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jul 8, 2010 at 2:00 PM




To:
info@nrk.no






Hei,

for det første syntes jeg at den logoen deres så så uklar ut, på fakturaen.

Men samme det.

For det andre, jeg har litt dårlig råd, for tiden, for jeg er arbeidsledig, i England.


Men jeg bestilte likevel, for jeg ville så gjerne høre hva mine slektninger sa i de radioprogrammene.

Nå er det sånn, at min mormor, Ingeborg Ribsskog, (fra fine adelsfamilier i Danmark, og som arvet Holger baron Adeler, bl.a.), hun døde for mer enn et år siden.


Og min mor, Karen Ribsskog, døde i 1999.

Og jeg skulle da fått arv etter min mormor.

Men det har jeg ikke fått, av mine medarvinger i Norge.

Jeg ble også forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog, sin gård, i Kvelde, i 2005.


Så det kan kanskje ha vært fordi de ønsket at jeg skulle få noe arv etter min mormor?

Hva vet jeg.

Men jeg har søkt om advokat, for å få arven min da.


Og jeg har også god utdannelse, høyskolekandidat i IT, og har erfaring fra å ha jobbet ti år som leder, i Rimi.

Så jeg regner med å få en bra jobb snart.

Så jeg har dessverre ikke råd å betale, for øyeblikket, men jeg kan betale når jeg f.eks. får arven min fra Norge, som min slektninger ruger på der, enda jeg har begjært offentlig skifte, osv.


Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter