Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 26. juli 2010

Jeg sendte en klage på Rigsarkivet i Danmark, til Solvit i Danmark




Gmail - Klage på Rigsarkivet/Fwd: Klage over forudbetaling










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Rigsarkivet/Fwd: Klage over forudbetaling











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 26, 2010 at 2:40 PM




To:
solvit@ebst.dk






Hei,

jeg har funnet ut, at min danskfødte mormor, Ingeborg Ribsskog, arvet Holger baron Adeler, i hennes testamente.

Jeg er selv en arbeidsledig flyktning i England, etter å ha blitt forsøkt drept på hennes sønn, Martin Ribsskog, sin samboer sin gård, i Kvelde, i Larvik, i 2005, og etter å ha overhørt at jeg er forfulgt av noe de kaller 'mafian', i Oslo, i 2003.


Men jeg får ingen av mine rettigheter fra politiet, hverken i Norge eller England.

Derfor skulle jeg gjerne likt å være baron, siden min mor, fikk den arven, etter baron Adeler, satt inn i et hus i Larvik.


Så jeg lurer veldig på, hva det står i det testamentet, etter Holger baron Adeler, som jeg bestilte av Rigsarkivet og Landsarkivet i Danmark.

For da kunne jeg kanskje kommet i avisen, og fått hjelp med dette med 'mafian' i Oslo, og det drapsforsøket i Larvik, i 2005.


Som jeg forstår hva kommer av.

Men Rigarkivet forlanger kopi-penger.

Som er på flere tusen, siden det var mange dokumenter, etter Holger baron Adeler, (som var min avdøde mormors fille-onkel, gift med hennes tante).


Og Adelers fikk ingen barn, så jeg tror at jeg er deres nærmeste slektning.

Ihvertfall som er norsk, siden Holger baron Adeler, var direkte etter Cort Adeler, en norsk adelsmann.


Og Landsarkivet, de forlanger kopipenger på forskudd, fra 'utlandet'.

Og det mener jeg er feil praksis.

Som strider mot EØS-reglene.

For det skal være likt i alle EØS-land.


Det vet dere sikkert godt, dere som jobber hos Solvit.

For jeg er arbeidsledig, så for meg, så er 3 - 4.000 kroner mange penger.

Som jeg ikke har råd til å betale.

(Enda jeg er tipptippoldebarn, av Anker Heegaard, i sin tid en av Danmarks rikeste menn.


Men jeg får ingen arv etter min danskfødte mormor, som døde ifjor sommer.

For hun brukte opp alle pengene etter min morfar, på å reise verden rundt.

Så huset etter min morfar, de pengene brukte hun opp.


Også min onkel Martin Ribsskog, fikk mye forskudd på arv, ettersom han gikk konkurs, med Fiskedammen i Spydeberg.

Og min mor og min tante, fikk også en del forskudd på arv).


Men min mormor eide maleri, fra slottet Højriis, på Mors.

Hun var oldebarn av Maren Gjedde.

Og hennes svigerinne, Unse Heegaard f. Trock-Jansen, hun er etter Karl den Store, Gorm og Odin(!).


Så det var vel antagelig den Gjedde-slekt, etter Ove Gjedde.

Min mormor sa ihvertfall at de var dansk uradel, før hun døde.

'Meget finere enn de tyske Løvenskiold og de, som kom nordover senere', sa hun på telefon, ca. et år før hun døde, jeg ringte her fra Liverpool.


Selv om jeg ikke skjønte det med 'nordover senere'.

Men men.

Så Landsarkivet må sende det testamentet, sånn at jeg kan få se det.


(Sånn som var avtalen.

Det med kopipenger på forskudd, det var noe de fant på senere, sånn som jeg forstod det).

Tingretten i Larvik sendte meg også testamentet etter min mormor gratis.


Og Holger baron Adeler, er jo også min slekting, min oldemors svoger.

Og min mormor arvet Holger baron Adeler.

Og Holger Adeler, og min mormors tante Magna Adeler f. Nyholm, arvet min tippoldefar, Anders Gjedde Nyholm, en dansk øverstkommanderende general.


For dette er ting jeg gjerne vil se.

Og at det da skal stoppes pga. noen lusne kopipenger.

Det opplever jeg som trakassering mot meg.

Noe som noe mob/CIA har funnet på mot de nordiske?


Jeg mener dessuten å vite det, at man ikke kan forskjellsbehandle, innenfor EØS-området.

Så derfor ønsker jeg å be dere om å formå, å få Rigsarkivet/Landsarkivet, i Danmark, til å sende meg det testamentet, etter Holger baron Adeler, som jeg har bestilt og sendt skjema om.


Og da stod det ikke noe slikt, om betaling på forskudd.

Dette er en skam, og bare noe de har funnet på, for å mobbe meg.

Så jeg håper at dere kan hjelpe meg, sånn at jeg får det testamentet, som jeg har bestilt, og alt egentlig skulle være i orden med.


Mvh.

Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Allan Vestergaard <av@ra.sa.dk>

Date: Mon, Jul 26, 2010 at 1:58 PM
Subject: Klage over forudbetaling
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>
















Klageoverforudbetaling.pdf
9K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter