Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 23. juli 2010

Jeg sendte en klage til frimureriet




Gmail - Klage på frimurere Rochmann, Ketil Juhani Frydenlund, Ola Øyvin(d) Ribsskog/Fwd: Problemer med Johanitterordenen mm.










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på frimurere Rochmann, Ketil Juhani Frydenlund, Ola Øyvin(d) Ribsskog/Fwd: Problemer med Johanitterordenen mm.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 23, 2010 at 11:16 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/7/23
Subject: Klage på frimurere Rochmann, Ketil Juhani Frydenlund, Ola Øyvin(d) Ribsskog/Fwd: Problemer med Johanitterordenen mm.
To: storsekretariatet@dnfo.no



Hei,

en som sender e-poster for å 'advare' mot meg, til arbeidsgivere osv., ved navn Ole-Christian Rochmann, er visst frimurer-sønn, virker det som, fra Google-søk jeg får opp på et tracking-cookie program, på en blogg jeg har.


Dessuten, min nestlagfører i militæret, Ketil Juhani Frydenlund, var politibetjent i Oslo, når jeg var butikksjef i Oslo, og politibetjent i Follo, når jeg var butikksjef i Follo.

Han var i klikken til ihverfall Løvenskold, (fra Geværkompaniet, Oppland Regiment 1992/93).


De spilte monopol hele tida.

Sammen med en Øverland muligens.

Eller hvem de andre var.

Frydenlund har grad 1, i en johannes-losje:



Har han tullet med meg, for frimureriet, etter militæret?


Jeg spørr siden min morfar, Johannes Ribsskog, sin fetter, Ola Øyvin(d) Ribsskog, sønn av Aurskog-lennsmann, Øyvin Ribsskog, er grad 7 i en Johannes-losje, og er også i landslosjen deres.



Er dette pga. at min oldemor het Helga Dørumsgaard, og at de var etter Noah, eller noe sånt, kan det virke som på Arne Dørumsgaard, fra fotografier, som er på nettet, at han prøver å signalisere det.


Dere er visst som 'jøder', når man kommer høyt nok opp i frimureriet.

Hater dere det nordiske/norske?

Kan dere ikke for faen se å holde de klamme fingra deres vekk fra vanlige folk da?


Jeg leste i Dagbladet på nettet, at det i gamle dager gikk rykter om at folk ble kidnappet og forsvant, i losjen deres.

Jeg lurer på om det var sant?

Men at dere kontrollerer pressen og har lagt lokk på sånt.


Hva faen gjør dere i Norge, hvis er mot Norge og de nordiske?

Pell dere tilbake til Sumer eller Egypt da for faen.

Med oppgitt og sint anti-frimurer/fascist hilsen

Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/6/20
Subject: Problemer med Johanitterordenen mm.
To: storsekretariatet@dnfo.no


Hei,

dette er egentlig mest om Johanitterordenen, men jeg fant ikke noe kontaktinformasjon, for de.


Min far, Arne Mogan Olsen, lot meg bo alene fra jeg var ni år, og fikk seg da en ny familie, og hans stedatter, Christell Humblen, sin halvbror, på Vestlandet, fant jeg tilfeldigvis ut, tildligere iår, at var i Johanitterordenen.


Han var ridder der.

Jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003, og får ingen hjelp av politiet.

Jeg lurer på om det kan være fordi at min fars stedatter, Christell Humblen, også er i Johanitterordenen, og tuller med meg, pga. noe fra barndommen, eller noe, kanskje?


Og at Politiet som er i Johannes-losjer, har linker til min fars stedatter i Johanitterordenen, og derfor tuller med meg, på en moralistisk måte, og driter i rettighetene mine?


Hun har slekt fra Ytre Sogn, og viser tegn på å være av neandertaler-slekt, for meg.

Så når man mikser neandertaler og Johanitterordenen, da tror jeg det blir værre enn å mikse Jehovas Vitner og djeveldyrkere, (som vitsen nevner).


Men men.

Så jeg lurte på et par ting.

Hvordan kan jeg kontakte denne Johanitterordenen?

Er det slik Johannes-losjer, hos dere, har linker til Johanitterordenen?


Begge er vel oppkalt etter døperen Johannes, mener jeg.

Jeg ser at dere oppgir hvem som er medlemmer hos dere.

Kan jeg få vite hvem som er medlem i Johanitterordenen?


Ketil Juhanni Frydenlund, var min nestlagfører, i infanteriet, Geværkompaniet Terningmoen.

Han var i gjengen som spilte monopol, på fritiden, med en som het Løvenskiold, i troppen osv.

Han Frydenlund, han var visst politi i Oslo, mens jeg var butikksjef i Rimi i Oslo, og politi i Ski, mens jeg var butikksjef i Rimi i Ski, (dvs. Rimi Langhus).


Har han tulla med meg da?

Som del av Frimurerbevegelsen?

Er det mulig å få noe 'forklarings' på dette.

Er det dette dere driver med på møtene deres, å forfølge stakkars sakløse folk som meg, pga. hva noen umodne og selvopptatte og neandertaler-aktige ungjenter, har misforstått, pga. forvirrethet og forkvaklehet, under oppveksten?


Christell hadde jo en ti år eldre storebror, som het Jan, som var djeveldyrker, eller ihvertfall New Age.

Det er ikke han som har fucka henne opp da?

Lykke til videre med djevelskapen deres!


Eller hva dere driver med.

Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter