Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. juli 2010

Jeg sendte en klage til Politiet i Norge




Gmail - Klage: Her kan dere se hvordan dem gjør med anmeldelser over e-post i Sverige. Idioter/Fwd: Anmälan 0201-K212880-10










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage: Her kan dere se hvordan dem gjør med anmeldelser over e-post i Sverige. Idioter/Fwd: Anmälan 0201-K212880-10











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 20, 2010 at 7:07 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no, post.oslo@politiet.no, post.vestfold@politiet.no, post <post@spesialenheten.no>








---------- Forwarded message ----------
From: Polismyndigheten Stockholm <polismyndigheten.stockholm@polisen.se>

Date: 2010/7/20
Subject: Anmälan 0201-K212880-10
To: eribsskog@gmail.com




Polismyndigheten i Stockholms Län
106 75 Stockholm
Telefon: 114 14
polismyndigheten.stockholm@polisen.se


Anmälan 0201-K212880-10.


Din anmälan är nu registrerad. E-brevet skickas till handläggande enhet.


Vänliga hälsningar

Sari Almquist

Polisens kontaktcenter i Stockholms län



Du kan göra en tilläggsanmälan på tel. 114 14 eller via Stockholmspolisens hemsida www.polisen.se .
Mer information finns på hemsidan. www.polisen.se/sv/Utsatt-for-brott/Gor-en-anmalan/Anmalan-via-Internet/




>>> Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7/19/2010 10:03 >>>
Hei,



Vem har drabbats - Namn, personnummer, adress, telefon, mobilnummer:



det er meg som har blitt rammet.


Erik Ribsskog, norsk personnummer 250770 30568.



Adresse:


Flat 3

5 Leather Lane

Liverpool

GB-L2 2AE

UK



Telefon: +44 151 236 3298



Mobil: (Sensurert av johncons-blogg pga. tidligere problemer med bølleringing fra faren min, etc.)





Hva som har skjedd:



Jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian' der.


Jeg har prøvd å spørre norsk og engelsk politi, om hvem denne 'mafian' er, men de vil ikke si hvem de er, eller gi annen hjelp/informasjon.



Jeg har startet en blogg, for å advare om hva som foregår:






Der skriver jeg om dette om at jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian' osv.


Så chatter jeg på irc nå.


Så kaller noen seg 'mafian' (lutz), for å skremme/true meg.



Og sier at jeg bør slette min blogg.



Vedkommende bor i Sverige, og har Comhem-abonnement, så jeg har klaget til Comhem først, men de sier at de kun gir informasjon om navn etc., til svensk politi i overenstemmelse med svensk lov.





Platsen/ adressen där det hände:



Dette skjedde på internett.


På irc, (Internet Relay Chat).



Det var på kanalen #Norge.



På irc-nettverket Dal-net.





När - Vilket datum, klockslag eller ett tidsintervall då det kan ha hänt:



Dette skjedde 25 april 2010.



Det var kl. 21.38 engelsk tid, at 'mafian' sa:



'cons: tycker du ska lägga ner din blog...'



(cons/johncons er mitt 'nick' på internett).



(Det har dessverre tatt litt tid å få svar fra Comhem, som jeg har sendt flere e-poster til i mellomtiden).





Känner du till namnet - på den som begått brottet:



Nei, jeg kjenner ikke til navnet.


Men vedkommende bruker 'lutz', som 'ident'.



Så jeg har lurt på om 'lutz' kan være personens egentlige 'nick'.


Men jeg fant ingenting om det, når jeg søkte på 'lutz' på Google nå.



Men men.



Igjen takk for svar!



Mvh.


Erik Ribsskog












2010/7/19 Polismyndigheten Stockholm <polismyndigheten.stockholm@polisen.se>



Polismyndigheten i Stockholms Län
106 75 Stockholm
polismyndigheten.stockholm@polisen.se


Hej Erik!

Om du väljer att göra en anmälan via e-post är det viktigt att ditt brev innehåller uppgifter om följande:


 Vem har drabbats - Namn, personnummer, adress, telefon, mobilnummer
 Vad är det som har hänt - Berätta med egna ord.
 Platsen/ adressen där det hände.
 När - Vilket datum, klockslag eller ett tidsintervall då det kan ha hänt.

 Känner du till namnet - på den som begått brottet



Med vänlig hälsning
Pia Åstbom
Polisens Kontaktcenter i Stockholms län


Om du drabbats av stöld eller förlust och vill göra en polisanmälan eller tilläggsanmälan, kan du gå in på Stockholmspolisens hemsida www.polisen.se Mer information finns på hemsidan.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter