Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. juli 2010

Jeg sendte en ny e-post, til Aktiv Kapital




Gmail - Saksnummer: 1224072-199894 - eno










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Saksnummer: 1224072-199894 - eno











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 6, 2010 at 2:30 PM




To:
aktivkapital@aktivkapital.no






Hei,

jeg viser til faktura fra dere, som jeg mottok i dag, med Deres referanse: 11052693.

Som dere ser i den videresendte e-posten min til dere, fra 25. april iår, så har jeg opplyst til dere, om at jeg er arbeidsledig, i England, og har blitt lovt gjeldsrådgiver, fra Larvik kommune, når jeg får meg en jobb.


Så jeg kan ikke gjøre noe annet, enn å gjenta det samme, igjen.

Jeg lever på et såkalt 'shoe-string'-budsjett, her i England, og har kun penger til mat, osv.


Så dere får bare prøve å være tålmodige.

Jeg skal også ta det med at dere ga meg kredittanmerkning, med myndighetene.

For det var Nordea sin feil, sånn som jeg husker det, som brøt avtalen jeg hadde med de.


Så man kan se, at jeg blir sabotert mot, i Norge.

For da jeg studerte i Sunderland, så ble studielånet mitt fire måneder forsinket, og jeg mistet kontrollen på økonomien min.

For der hadde jeg ikke så bra kontor, som her i Liverpool.


Det var litt vanskelig å drive med kontorting, fra campus i Sunderland, fant jeg ut.

Og jeg lever i England, som en flyktning, fra noe 'mafian', som jeg har overhørt at jeg er forfulgt av, i Norge.


Og jeg ble tulla med på jobb her i England, og lurt inn i en bolig hvor det bodde noen mafiakriminelle engelske ungdommer, virka det som for meg.

Så jeg fikk meg en egen leilighet, og ble forespeilet en bedre lønnet stilling, på jobben.


Men jeg fikk ikke den jobben likevel.

Så det endte med at jeg måtte overtrekke den Nordea-kontoen, som dere sender purring om nå, for å få penger til mat, og til å dra til ambassaden i London, med toget, fra Liverpool, (noe som er ganske dyrt, og koster over 50 pund), og sånne ting, for å prøve å få kontrollen på livet mitt da.


Men dette har med at jeg blir forfulgt, av noe 'mafian', eller hva det er, å gjøre.

Det var derfor jeg dro til Sunderland.

Og det var derfor jeg mista kontrollen på tilbakebetaling av regninger, i Norge.


Så det er det samfunnet, som ikke opplyser hvem 'mafian' er, som har skylden, sånn som jeg ser det.

Så jeg liker ikke å bli pirka på, at hensynsløse firmaer, som deres, i forbindelse med dette.


Da blir jeg litt irritert.

Og jeg er fortsatt i Heimevernet i Oslo.

Og er ikke ment å miste kontrollen.

Så hele dette, fra jeg dro til Sunderland, i 2004, er også en slags Heimevernsaksjon.


Så dere tuller også med Heimevernet nå, når dere tullesender fakturarer, enda dere hvordan situasjonen min er.

At jeg venter på å få meg fast jobb, og gjeldsrådgiver, i Larvik kommune.


Så jeg håper dere kan sette dette på hold, til jeg får ordnet opp i dette, og får meg en bra betalt jobb.

(Jeg har en høyskolekandidatgrad i IT, og ti års erfaring fra ledelse, så jeg har sjangs til å få direktør-jobber osv., etterhvert, så 20.000 er ikke noe for en kar av mitt kaliber liksom.


Bare for å forklare om det.

Så dere får bare være litt tålmodige her).

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/4/25
Subject: Saksnummer: 1224072-199894 - eno
To: sommeling@aktivkapital.no



Hei,

jeg har litt mye å gjøre her for tiden, for jeg blir tulla med av mange, inkludert dere.

Jeg skal sende klage på at dere har registrert meg i kredittregisteret.



Dessuten, jeg har en avtale med Larvik kommune, som dere vet om, om at jeg skal betale smågjeld, som det til dere, etter råd fra kredittrådgiver i Larvik kommune, når jeg får meg en fast jobb her.


Jeg er for tiden arbeidsledig, og har ikke sjangs til å betale noe før jeg får meg en fast jobb.

Dette mener jeg å ha opplyst om tidligere.

Mvh.

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter