Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. juli 2010

Jeg sendte en ny e-post til Blogger




Gmail - Re: [#666653764] Blogger DMCA Complaint










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: [#666653764] Blogger DMCA Complaint











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jul 14, 2010 at 1:49 AM




To:
DMCA - Copyright legal support <blogger-legal@google.com>






Hi,

thank you very much for your e-mail!

I've checked it again now, and they seem to have changed the design again, since 10/7.

Another case, that I've contacted you about, is the DMCA-comlaint, that Bertelsmann Arvato LTD., filed against me/my blog, with you.


Some posts were deleted on my blog, in 2007, I think it was.

I never got to read the actual DMCA-complaint, from Arvato Services LTD., since the link you provided to it, didn't work.


I've tried to contact you about this, several times, but you stopped answering my e-mails, about this.

(I even sent a letter about this, to Google, in the USA).

Do you think I could please get to see the DMCA-complaint from Arvato Services now, (since I've managed to get you to reply to my e-mails again now, I mean).


Thank you very much for any help in advance.

And thank you very much for the fine blog-service you provide.

Best regards,

Erik Ribsskog



On Wed, Jul 14, 2010 at 12:59 AM, DMCA - Copyright legal support <blogger-legal@google.com> wrote:

Hello Erik,



We have received your DMCA complaint on

http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/ dated 7-10-10. Upon recent review of

the website(s) mentioned in your complaint, we were unable to locate the

allegedly infringing content on the page(s) in question. If this matter is

still a concern, please reply to this email with detailed information to

enable us to locate the allegedly infringing content.



Sincerely,



The Blogger Team











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter