Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 16. juli 2010

Jeg sendte en ny e-post til Dagbladet




Gmail - Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Angrep fra anonyme internettkrigere på Dagbladets kommentarsystem










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Angrep fra anonyme internettkrigere på Dagbladets kommentarsystem











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 16, 2010 at 4:25 PM




To:
support@db.no






Det var visst Thor Gjermund Eriksen jeg mente.


Dem pleier visst ikke å sitte så lenge, de redaktørene i Dagbladet.


Det var en på 70-tallet som het Arve Solstad, som satt lenge, så jeg på Wikipedia.


Kanskje dere burde ta tilbake han.


Hvis han ikke er død da.

Hvem vet.


Jeg bare fleiper, det er ikke så seriøst det her, jeg skal sende det til han redaktøren.


Takk for hjelp!


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/7/16
Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Angrep fra anonyme internettkrigere på Dagbladets kommentarsystem
To: "Dagbladet.no Support" <support@db.no>



Ok,

jeg trodde det var dårlig kundeservice :)

Jeg skjønner at det blir mange redaktører å holde styr på.

Hvor mange redaktører er det siden han Hyland Eriksen, eller hva han het?


Fra slutten av 90-tallet vel.

(Bare fleiper).

Mvh.

Erik Ribsskog


2010/7/16 Dagbladet.no Support <support@db.no>

Ok, ikke helt oppdatert etter redaktørbyttet da. Ja, det stemmer, lars.helle@dagbladet.no


Den 16. juli 2010 14.24 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:



Hei,

det står bare: Ansvarlig redaktør Dagbladet/Dagbladet.no: Lars Helle





Erik Ribsskog



2010/7/16 Dagbladet.no Support <support@db.no>



Kontaktinformasjon til Lars Helle og Alexandra Beverfjord finner du nederst på dagbladet.no


Den 14. juli 2010 16.59 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:



Hei,

ja, det hadde kanskje vært litt artig å vite, for det virker ikke som om noen gjør noe som helst, når man varsler om personangrep.


Så hvis dere kunne sendt dette videre til en av de.


Mvh.

Erik Ribsskog


2010/7/14 Dagbladet.no Support <support@db.no>



Hei.

Det er vår redaksjon som håndterer moderering av kommentarer til artikler. Så også de som varsles.

Vurderingen av hvilke kommentarer som evt. skal fjernes på bakgrunn av mottat varsel, baserer seg på redaksjonelle retningslinjer for moderering.


Har du spørsmål vedr. disse retningslinjene, ta kontakt med ansvarlig redaktør Lars Helle, eller nyhetsredaktør Alexandra Beverfjord.


Den 13. juli 2010 08.54 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:



Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.


Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/4/20

Subject: Oppdatering/Fwd: Angrep fra anonyme internettkrigere på Dagbladets kommentarsystem
To: support@db.no


Hei,

en annen anonym internettkriger, med nick 'Stilig kis', misbruker også kommentarfunksjonen deres, på samme måte som 'Bjartleif Gudrulfsen', og benytter enhver anledning, til å komme med anoym edder og galle mot meg, hver gang jeg drister meg til å skrive en kommentar til en av deres artikler, på Dagbladet.no.


Her er profilen til Stilig kis, hvor man kan se at han angriper meg og kaller med stygge ting som pedofil og annet, som en terrorist, vil jeg si, kanskje drevet av noe hat mot nordmenn, eller noe, hva vet jeg.



Jeg skjønner heller ikke hva den varsle-knappen deres, som heter 'Personangrep' er til.


Jeg trykker alltid på den varsle-knappen, hvis jeg blir utsatt for personangrep.

Men, det skjer aldri noe.

Det virker ikke som at dere forstår hva et personangrep er hos dere.


Dere gjør ihvertfall ikke noe med slike personangrep, så hva den varsle-funksjonen er til, det vet jeg ikke, det er nesten bare som en vits.

Om 'Stilig kis' og 'Bjartleif Gudrulfsen' er i samme 'mob'/undergrunns-gruppering, det vet jeg ikke.


Men det er vel kanskje grunn til å mistenke det.

Det er også mange fler som angriper meg på samme måten, og mye av dette er nok ko-ordinert, av noe 'mob', eller CIA, eller noe sånt, som vil svekke norske folks identitet, (kanskje siden jeg har et krav på å være en norsk baron, etter Cort Adeler, som jeg har søkt Kongen om å få bli), og at CIA, eller andre, ønsker å svekke norsk kultur/identitet, og derfor motarbeider meg personlig, gjennom noe undergrunn, som del av kulturimperalisme fra USA, f.eks?


Noe sånt.

Ihvertfall så blir jeg utsatt for terrorisme hos dere, og jeg savner at dette tar dette alvorlig nok.

Med hilsen

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/4/20

Subject: Angrep fra anonyme internettkrigere på Dagbladets kommentarsystem
To: support@db.no


Hei,

jeg har lagt merke til at dere ikke har noen varsleknapp, for når man blir angrepet av en anynom mob, på kommentarsystemet deres.


Jeg blir stadighet angrepet av de samme anonyme 'internettkrigerne', uansett hva jeg kommenterer om, på deres kommentarsystem.


Et eksempel er denne Bjartleif Gudrulfsen.

Som har denne profilsiden:




Han angrep meg, både under artiklen om e-poster etter kl. 23 og under artikkelen om Løvenskiold-rettsaken.

Hvis man ser på min kommentar, om e-poster etter kl. 23., så var det mange som mente noe lignende av meg.


Men denne 'Bjartleif Gudrulfsen', angriper kun meg.

Og han angrep også meg personlig, forrige gang jeg kommenterte hos dere, om Løvenskiold.

Og det er slitsomt, å til stadighet få navnet sitt svertet, av sånne anonyme 'hatere'.


Jeg lurer på om dette kan være noe som henger igjen fra tiden jeg jobbet som butikksjef i Rimi, hvor noen av mine butikksjef-kollegaer og andre sjefer oppover i systemet, virka mer som gatebøller noen ganger, enn som forretningsfolk.


Kanskje dere burde hatt det sånn, at folk må bruke sitt ekte navn?

Hvis jeg sender om dette politiet, så sitter de bare på stumpen sin, og gjør ingen verdens ting.


Så kanskje dere kan gi meg navnet på denne terroristen, (må man vel kalle folk som driver med anonym personforfølgelse og terrorisering og sverting av navn), Bjartleif Gudrulfsen?

Mvh.


Erik Ribsskog








--
Mvh

Dagbladet.no kundestøtte
support@dagbladet.no








--
Mvh

Dagbladet.no kundestøtte
support@dagbladet.no








--
Mvh

Dagbladet.no kundestøtte
support@dagbladet.no












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter