Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. juli 2010

Jeg sendte en ny e-post til FMOA




Gmail - Oppdatering/Fwd: Søking på Google om at jeg skal ha 'liten pikk'/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Søking på Google om at jeg skal ha 'liten pikk'/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 13, 2010 at 5:01 PM




To:
hans-j.rosjorde@fmoa.no






Hei,

her kan man se at noe foregår.

Noen ved Brønnøysundregisteret, søker på at jeg skal ha 'liten pikk'.

Enda jeg aldri har vært nord for Trøndelag.

Her er det noe kampanje mot meg, må jeg nesten si.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/7/13
Subject: Søking på Google om at jeg skal ha 'liten pikk'/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret
To: firmapost@brreg.no


Hei,


noen som jobber hos dere, har søkt på Google, om at jeg skal ha 'liten pikk'.

(Enda jeg vel aldri har visst mine private deler, til noen fra Brønnøysund).


Hva er det som foregår hos dere?

Hvorfor er dere interessert i min pikk, eller kuk, som dere vel sier i Nord-Norge?

Med hilsen

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: hjelp <Hjelp@slettmeg.no>
Date: 2010/7/13
Subject: SV: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret

To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>






Hei,



Hva de med denne IP-adressen registrert på Brønnøysundregisteret
søker på er ikke noe Datatilsynet kan svare på eller har ansvaret for. Det må
du eventuelt ta direkte med dem.



Mvh,


Slettmeg.no Datatilsynet



Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 13. juli 2010 06:31

Til: Postkasse

Emne: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret




Hei,






jeg sendte to henvendelser til Datatilsynet, den 16. mars,
som jeg ikke kan se å ha mottatt svar på.






Jeg sender derfor en påminnelse om dette.






Mvh.






Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/3/16

Subject: Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret

To: postkasse@datatilsynet.no





Hei,






og sitter Brønnøysundregisteret og søker om at jeg skal ha
'liten pikk'.






Hele landet er en gjeng med umodne drittunger, som bare sladrer om meg, som
noen kvinnfolk, istedet for å gi meg rettighetene mine.







Har dere mista helt kontrollen i Norge, er dere bare
kommunist-mafia nå?







Erik Ribsskog








---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/3/16

Subject: Klage på Brønnøysundregisteret

To: firmapost@brreg.no





Hei,






hvorfor søker dere på om jeg har liten pikk?







Hvorfor sitter hele landet og sladrer om pikken min istedet
for å gi meg rettighetene mine?







Norge er det mest landet i verden vil jeg si.






God bedring!







Erik Ribsskog























Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter