Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. juli 2010

Jeg sendte en ny e-post til KIWI




Gmail - Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 13, 2010 at 7:39 AM




To:
Resepsjon Kiwi <resepsjon@kiwi.no>






Hei,

ja, men Rimi svarer ikke.

De sier at de ikke finner et eneste dokument for meg, de også.

Enda jeg jobbet i Rimi i 12 år, fra 1992 til 2004.

Jeg har bl.a. jobbet i begge deres butikker på Lambertseter, som var RIMI tidligere.


Så jeg gidder nok ikke å ta det med Rimi, der er det bare tull.

Jeg skjønner at dere går forbi Rimi, i omsetning osv.

Jeg hørte også at det var omtrent dobbelt så høye lønninger, for å være butikksjef hos dere, som hos Rimi.


Men men.

Jobber han butikksjef Tom, (fra Lørenskog), hos Kiwi Waldemar Thranes gate, på St. Hanshaugen for dere enda, forresten.

Han er en kamerat av tremenningen min Øystein Andersen.


Jeg hørte han Tom sa jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian'.

Kan dere spørre han hva han mente med det?

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.


Erik Ribsskog


2010/7/13 Resepsjon Kiwi <resepsjon@kiwi.no>



Beklager vi har det ikke liggende i butikk lenger.


Du må ta dette videre med RIMI.



Ha en fin dag J



Mvh


Kiwi Servicekontor





Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 13. juli 2010 08:29

Til: Resepsjon Kiwi

Emne: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi
Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud





Hei,







jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så
jeg sender en påminnelse om dette.







Mvh.







Erik Ribsskog








---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/4/28

Subject: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi Raschs vei, tidligere
Rimi Karlsrud

To: firmapost@kiwi.no





Hei,






jeg jobba som butikksjef i Rimi, fra 1998 til 2002, og har
også jobba som leder og vanlig medarbeider, en del, i deres to butikker på
Lambertseter, Munkelia og Karlsrud, da de var Rimi-butikker, på 90-tallet.







Jeg jobba som butikksjef, på Rimi Nylænde, som nå er
Bunnpris, tror jeg.







Så var jeg på et butikksjefkurs, på Sinsen, på Rimis
hovedkontor.






Så fikk jeg en telefon fra butikksjef Arne Risvåg, på Rimi Karlsrud, noen uker
etter, for han hadde fått kursbeviset mitt, i posten til sin butikk.






(Begge butikkene lå på Lambertseter-området, men linkevel).







Jeg sa at det ikke var så nøye, (for jeg trodde det kanskej
var Jon Bekkevoll og Co, som tulla, for jeg gikk ikke bra med han og flere i
Rimi.






Så jeg ble litt såra og vonbråten, og sa at han bare kunne la det beviset ligge
der).







Men nå, så er jeg flyktning i England, fra noe 'mafian'.







Og jeg ble forsøkt drept på min onkels gård, i Larvik, i
2005.







Så jeg bor i England, og prøver å få Rimi til å sende meg
attester og kursbevis. Og jeg fikk også et brev fra Rimi-Hagen, i 2001, da jeg
vant Rimi Gullårer.






Dette ligger nå på min onkels gård, og min avdøde mors familie, vil ikke sende
meg vitnemål og brevet fra Rimi-Hagen, mm.






Og klær og andre ting ligger i en koffert på den gården, men er blitt beholdt av
min familie, enda det er fem år siden dette skjedde nå.







Men Rimi/ICA, vil ikke sende meg kopi av kursbevis og brev
hvor Rimi-Hagen skrev jeg var en dyktig leder og hardarbeidende kar, da jeg
vant Rimi Gullårer, i 2001, (et brev som det var hull i, da jeg fikk det på
Rimi Langhus, og som assistent Sølvi Berget, satt strikk rundt, så det var også
merker etter strikk på det brevet).







Men men.







Men jeg skulle gjerne hatt kursbeviset mitt, så jeg lurer på
om dere kan sende det beviset mitt, som ligger på Kiwi Karlsrud, (tidligere
Rimi Karlsrud), til meg.







På Kiwi Munkelia, så er det også bilde av meg og Magne
Winnem og AnnaLens Ness vel, og hu som var på Robinson-ekspedisjonen, Ine, (som
var sjefen min).






Jeg kjente Magne Winnem, som har vært sjef på begge butikkene, fra skolen i
Drammen, (Gjerdes VGS., vi var blåruss, i 1989).






Men han har jeg kutta ut, for han har noen kriminelle vel kamerater osv., som
virker som yakuzaen eller russisk mafia, eller hva det kan være.







Men men.







Dessuten.







Jeg pleide å spille fotball sammen med deres butikksjef, (i
2004 ihvertfall), Tom, fra Lørenskog, butikksjef Kiwi Waldemar Thranes gate, på
St. Hanshaugen.






(For han kjente tremenningen min, Øystein Andersen, også fra Lørenskog, som har
sommerhus, der jeg er fra, Berger i Vestfold, så jeg kjenner han derfra).







Han overhørte jeg si, at jeg var forfulgt av 'mafian'.






Og det hørte jeg også da jeg jobba som låseansvarlig på Rimi Bjørndal, i 2003,
ved siden av jobb som låseansvarlig på Rimi Langhus, og heltidsstudier på
Ingeniørhøyskolen.







Kan dere høre med han, hva han mente?







For jeg vet ikke hvilken 'mafian' som menes, og politiet vil
ikke si noe.






Fint hvis dere kan sende kursbevis, som ligger på Kiwi Raschs vei, på Karlsrud,
på Lambertseter.






(Siden Rimi, (som nå eies av svensker), ikke gidder).






Mvh.



Erik Ribsskog















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter