Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 22. juli 2010

Jeg sendte en ny e-post til Kiwi




Gmail - FW: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




FW: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jul 22, 2010 at 9:42 PM




To:
Tore Hartmann <Tore.Hartmann@kiwi.no>






Hei,

ja, det er vel ingen 'faste travere', fra Rimi-tida, som jobber på gamle Rimi Munkelia og Karlsrud lengre heller.

Så det er vel ingen å hilse til.

Og det blir vel dyrt å sende det bildet fra Oslo-løpet, som henger på Rimi Munkelia, til England, så det forstår man.


Men får si fra hvis dere finner det kursbeviset mitt, fra år 2000, eller noe, for Rimi sender ingenting av hverken kursbevis eller attester, (etter 12 års tjeneste for meg i Rimi).

Men men.


Mvh.

Erik Ribsskog


2010/7/22 Tore Hartmann <Tore.Hartmann@kiwi.no>



Hei



Det er i orden.


Vi har ikke noe mer i denne saken, og ser oss derfor ferdig med saken.



MVH

Tore




Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 19. juli 2010 22:19

Til: Tore Hartmann

Emne: Re: FW: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger
i Kiwi Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud




Hei,






det er nok bare noe han sier.







Jeg hørte han sa, at jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian'.







Men han innrømmer selvfølgelig ikke det til sjefen sin.







De kalte meg for 'giraffen' og sånn, Tom og tremenningen min
Øystein Andersen sine kamerater ute i Lørenskog.






Han kjente noen jeg hadde jobbet sammen med på OBS Triaden og.







Men jeg skjønte ikke hvorfor de kalte meg det.






Så de er nok litt lure de gutta der.






Tok Rimi med seg det bildet, fra Oslo-løpet 1993, som var av meg og Magne
Winnem osv., som hang på spiserommet, på Rimi Munkelia, (hvor jeg ble ansatt i
jula 1992, for jeg slutta på OBS Triaden, for ei kassaleder fra Lillestrøm,
tulla med meg, og ville ikke gi meg ferie-vakter, som tidligere avtalt, når jeg
hadde ferie fra militæret).







Kanskje det bildet henger der
enda?




Det hang visst der på begynnelsen av 2000-tallet, sa Thomas Kvehaugen
til meg, på en Rimi butikksjef-reise, på rafting med distriktsjef PØF til
Dagali en gang.






Noe sånt.







Men men.






Hvorfor skriver dere så seint fra kontoret da.






Dette her burde dere sende om under kontortiden mener jeg da.






Men men.






Takk for svar uansett.






Mvh.






Erik Ribsskog






2010/7/19 Tore Hartmann <Tore.Hartmann@kiwi.no>




Hei



Vi har som sagt ikke noen av dine ting
fra Rimi tiden.


De tar med sag alt.



Etter det jeg har hørt med Tom om så
misforstår du nok det. Han vet ikke noe om det du skriver om han.



MVH

Tore




Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 13. juli 2010 08:39

Til: Resepsjon Kiwi

Emne: Re: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i
Kiwi Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud




Hei,






ja,
men Rimi svarer ikke.







De
sier at de ikke finner et eneste dokument for meg, de også.






Enda jeg jobbet i Rimi i 12 år, fra 1992 til 2004.






Jeg har bl.a. jobbet i begge deres butikker på Lambertseter, som var RIMI
tidligere.








jeg gidder nok ikke å ta det med Rimi, der er det bare tull.






Jeg skjønner at dere går forbi Rimi, i omsetning osv.







Jeg
hørte også at det var omtrent dobbelt så høye lønninger, for å være butikksjef
hos dere, som hos Rimi.






Men men.






Jobber han butikksjef Tom, (fra Lørenskog), hos Kiwi Waldemar Thranes gate, på
St. Hanshaugen for dere enda, forresten.






Han er en kamerat av tremenningen min Øystein Andersen.






Jeg hørte han Tom sa jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian'.






Kan dere spørre han hva han mente med det?






På forhånd takk for eventuelt svar!




Mvh.






Erik Ribsskog






2010/7/13
Resepsjon Kiwi <resepsjon@kiwi.no>




Beklager vi har det ikke liggende i
butikk lenger.


Du må ta dette videre med RIMI.



Ha en fin dag J



Mvh


Kiwi Servicekontor





Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 13. juli 2010 08:29

Til: Resepsjon Kiwi

Emne: Påminnelse/Fwd: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi
Raschs vei, tidligere Rimi Karlsrud







Hei,







jeg
kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en
påminnelse om dette.







Mvh.







Erik
Ribsskog








----------
Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/4/28

Subject: Kursbevis Rimi butikksjefkurs, som ligger i Kiwi Raschs vei, tidligere
Rimi Karlsrud

To: firmapost@kiwi.no





Hei,






jeg
jobba som butikksjef i Rimi, fra 1998 til 2002, og har også jobba som leder og
vanlig medarbeider, en del, i deres to butikker på Lambertseter, Munkelia og
Karlsrud, da de var Rimi-butikker, på 90-tallet.







Jeg
jobba som butikksjef, på Rimi Nylænde, som nå er Bunnpris, tror jeg.








var jeg på et butikksjefkurs, på Sinsen, på Rimis hovedkontor.






Så fikk jeg en telefon fra butikksjef Arne Risvåg, på Rimi Karlsrud, noen uker
etter, for han hadde fått kursbeviset mitt, i posten til sin butikk.






(Begge butikkene lå på Lambertseter-området, men linkevel).







Jeg
sa at det ikke var så nøye, (for jeg trodde det kanskej var Jon Bekkevoll og
Co, som tulla, for jeg gikk ikke bra med han og flere i Rimi.






Så jeg ble litt såra og vonbråten, og sa at han bare kunne la det beviset ligge
der).







Men
nå, så er jeg flyktning i England, fra noe 'mafian'.







Og
jeg ble forsøkt drept på min onkels gård, i Larvik, i 2005.








jeg bor i England, og prøver å få Rimi til å sende meg attester og kursbevis.
Og jeg fikk også et brev fra Rimi-Hagen, i 2001, da jeg vant Rimi Gullårer.






Dette ligger nå på min onkels gård, og min avdøde mors familie, vil ikke sende
meg vitnemål og brevet fra Rimi-Hagen, mm.






Og klær og andre ting ligger i en koffert på den gården, men er blitt beholdt
av min familie, enda det er fem år siden dette skjedde nå.







Men
Rimi/ICA, vil ikke sende meg kopi av kursbevis og brev hvor Rimi-Hagen skrev
jeg var en dyktig leder og hardarbeidende kar, da jeg vant Rimi Gullårer, i
2001, (et brev som det var hull i, da jeg fikk det på Rimi Langhus, og som
assistent Sølvi Berget, satt strikk rundt, så det var også merker etter strikk
på det brevet).







Men
men.







Men
jeg skulle gjerne hatt kursbeviset mitt, så jeg lurer på om dere kan sende det
beviset mitt, som ligger på Kiwi Karlsrud, (tidligere Rimi Karlsrud), til meg.








Kiwi Munkelia, så er det også bilde av meg og Magne Winnem og AnnaLens Ness
vel, og hu som var på Robinson-ekspedisjonen, Ine, (som var sjefen min).






Jeg kjente Magne Winnem, som har vært sjef på begge butikkene, fra skolen i
Drammen, (Gjerdes VGS., vi var blåruss, i 1989).






Men han har jeg kutta ut, for han har noen kriminelle vel kamerater osv., som
virker som yakuzaen eller russisk mafia, eller hva det kan være.







Men
men.







Dessuten.







Jeg
pleide å spille fotball sammen med deres butikksjef, (i 2004 ihvertfall), Tom,
fra Lørenskog, butikksjef Kiwi Waldemar Thranes gate, på St. Hanshaugen.






(For han kjente tremenningen min, Øystein Andersen, også fra Lørenskog, som har
sommerhus, der jeg er fra, Berger i Vestfold, så jeg kjenner han derfra).







Han
overhørte jeg si, at jeg var forfulgt av 'mafian'.






Og det hørte jeg også da jeg jobba som låseansvarlig på Rimi Bjørndal, i 2003,
ved siden av jobb som låseansvarlig på Rimi Langhus, og heltidsstudier på
Ingeniørhøyskolen.







Kan
dere høre med han, hva han mente?







For
jeg vet ikke hvilken 'mafian' som menes, og politiet vil ikke si noe.






Fint hvis dere kan sende kursbevis, som ligger på Kiwi Raschs vei, på Karlsrud,
på Lambertseter.






(Siden Rimi, (som nå eies av svensker), ikke gidder).






Mvh.



Erik Ribsskog



























Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter