Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 2. juli 2010

Jeg sendte en ny e-post til Lindorff




Gmail - Saksnummer: 15202125.










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Saksnummer: 15202125.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 2, 2010 at 12:55 PM




To:
Kundesenter@lindorff.com






Hei igjen,

altså, grunnen til at jeg synes det er overraskende, hvis et av kravene er foreldet.

Det er fordi, at før Lånekassa og HiO begynte å tulle med meg, i 2004, da jeg studerte i Sunderland.


Før det, så hadde jeg alltid en ordnet økonomi, og hadde vel ikke en eneste inkasso, fra jeg var 18 til jeg var 34, (da Lånekassa og HiO ødela økonomien min, ved å forsinke studielånet mitt, i fire måneder).


Så jeg har alltid hatt ordnet økonomi, så ingen av de fem kravene, kan være fra før 2004, mener jeg.

Så at et av de skal være foreldet, det synes jeg høres rart ut.

Er det sånn at dere prøver å få meg til å se ut som en rotekopp, som alltid har hatt inkasso.


Mer trakassering, med andre ord.

Dette er en skam for landet, med sånne som dere.

Med sint hilsen

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/7/2
Subject: Re: Saksnummer: 15202125.

To: Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>


Hei,

ok, det var overraskende.

Det høres rart ut for meg, at den ene saken er foreldet, mens de andre ikke er det.


Hvis dere har mulighet, så hadde det vært greit å vite om hvor mye gjeld jeg har, i de andre sakene.


Siden jeg bor i England, så har en god del av posten min havnet hos min onkel i Larvik, som ikke sender dette videre.

Det virker tydelig for meg nå, at noe har foregått hos dere.


Er det virkelig slik at den saken var foreldet, eller er det noe annet som har foregått, at noe kommunist-mob hos dere har tullet med meg, eller noe, grunnet at min grandtante i Danmark, Unse Heegaard, er etter Karl den Store og Olav Håkonsson og Gange-Rolv osv?


Med hilsen

Erik Ribsskog


2010/7/2 Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>






Hei!



Vi viser til mottatt mail fra Dem.



Vi beklager om De har følt Dem trakassert av Lindorff. Det har aldri vært
intensjonen.



Sak 15202125 er nå avsluttet da den har blitt foreldet i mellomtiden. Vi kommer
ikke til å kreve inn dette kravet.



Vi gjør imidlertid oppmerksom på at De har 4 andre bank saker til inkasso. Vi
ber Dem ta kontakt med den avdelingen når De får opprettet dialog og avtale med
gjeldsrådgiver i Larvik kommune.



Saknummer på disse sakene er 13120644, 12353537, 12215045 og 12214394.

Ønsker De hjelp i disse sakene ber vi om at De enten ringer 23 21 14 11 eller
sender en mail med saknummer i emnefeltet slik at mailen går til riktig
saksbehandler for rask behandling.



Dette til Deres orientering.




Med vennlig hilsen


Kundesenter


Tel: Fax: 31279301


E-post: kundesenter@lindorff.com


-100075-



LINDORFF
-
Confidence in Commerce and Credit


Postboks
283 Skøyen, N-0213 Oslo


Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11
00


www.lindorff.no
/ www.lindorff.com



** This message including any attachments may




contain confidential and/or privileged information




intended only for the person or entity to which it is




addressed. If you are not the intended recipient




you should delete this message. Any printing, copying,




distribution or other use of this message is strictly




prohibited. If you have received this message in




error, please notify the sender immediately by telephone,




fax or e-mail and delete all copies of this message and




any attachments from your system. Thank you.




Please consider the environment before printing this e-mail















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter