Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 22. juli 2010

Jeg sendte en ny e-post til Fylkesmannen i Buskerud




Gmail - påminnelse vedrørende klage på utdanningsavdelingen










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




påminnelse vedrørende klage på utdanningsavdelingen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jul 22, 2010 at 1:19 PM




To:
Aarsland Margot <MAA@fmbu.no>






Hei,

jeg må vel sende den til deg da.

For jeg har ikke fått kvittering av deg.

Kan du vennligst sende kvittering på hvor du har sendt det?

Mvh.


Erik Ribsskog


2010/7/22 Aarsland Margot <MAA@fmbu.no>



Eventuell purring sendes direkte til Buskerud fylkeskommune.


Vi anser oss ferdige med denne saken.



Med hilsen

Margot Aarsland


Fylkesmannen i Buskerud

Oppvekst- og utdanningsavdelingen

tlf. 32 26 69 55 mobil 418 58 800

www.fmbu.no



Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 22. juli 2010 09:21



Til: Aarsland Margot

Emne: Re: påminnelse vedrørende klage på utdanningsavdelingen




Hei,






ja, men hvis dem ikke tar kontakt, så må jeg jo purre via
deg da, siden det er du som har sendt det til dem.






Mvh.



Erik Ribsskog






2010/7/22 Aarsland Margot <MAA@fmbu.no>





For
videre kontakt vedrørende din klage, bruk adressen til Buskerud fylkeskommune,
postmottak@bfk.no





Med hilsen

Margot Aarsland


Fylkesmannen i Buskerud

Oppvekst- og
utdanningsavdelingen






Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 21. juli 2010 18:21

Til: Aarsland Margot

Emne: Re: påminnelse vedrørende klage på utdanningsavdelingen






Ok,







jeg vil høre fra Buskerud Fylkeskommune om dette da?






Mvh.






Erik Ribsskog






2010/7/21
Aarsland Margot <MAA@fmbu.no>




TIl
Erik Ribskog



Din
melding fra mars 2010 som du sendte til Fylkesmannen i Buskerud er videresendt
til Buskerud fylkeskommune.


Adresse
til Buskerud fylkeskommune som din klage er stilet til, er postmottak@bfk.no




Med hilsen


Margot Aarsland



Fylkesmannen i Buskerud


Oppvekst- og utdanningsavdelingen

























Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter