Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. juli 2010

Jeg sendte en ny klage til Dagbladet




Gmail - Problemer (igjen) med Deres kommentarsystem










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Problemer (igjen) med Deres kommentarsystem











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 20, 2010 at 1:22 AM




To:
support@dagbladet.no






Hei,

jeg skriver en del på deres kommentarsystem, (hvor jeg også blir utsatt for personangrep, som jeg har klaget over):






Erik Ribsskog sa, 1 time og 58 minutter siden:





Noe galt i nisselandet




Staten detaljstyrer borgerne.



Man kan ikke spille i Sverige.



Og Sponheim, representerer staten, og skal sette ut Audun automater, på puber osv.



Staten vil at alle skal bruke Audun automatene.



Som man må ha et personlig kort, for å bruke.



Så staten kan se når folk er blakke osv.



Dette er storebror ser deg, i høyeste potens.



Hvorfor skal staten drive med Audun automater?



Det er helt, helt 100% gale-Mathias, mener jeg.



Noe er galt i Nisselandet.



Håper folk våkner opp.



Sett de Audun automatene i hønsehusene rundt om, istedet for i puber og kroer, hvor folk ikke vil bli overvåka av Lars Sponheim, i hovedkvarteret hans i Hamar.



Mvh.



Baron Erik Ribsskog








0
anbefalinger




Robert Blodøks sa, 9 minutter siden:





RE: Noe galt i nisselandet





Hvordan har det seg til at du, "Baron", klarer å få 42 anbefalinger på ett innlegg som egentlig ikke handler om annet enn din egen paranoia?



mvh



Høvding Robert Blodøks den 7.




Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle




Din varsling er registrert









0
anbefalinger




Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:





RE: Noe galt i nisselandet Valgt innlegg




Klage sendt for personangrep.



Mvh.



Baron Erik Ribsskog





Jeg får hundrevis på hundrevis av anbefalinger.



Men, hver gang jeg skur på PC-en.

Så har antall anbefalinger, for meg, hos dere, sneket seg under 100 igjen.


Hvordan kan dette ha seg?


Jobber Stasi hos dere?
Dette er mysterium.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter