Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 2. juli 2010

Jeg sendte en ny klage til UD, på at jeg ble kastet ut av USA, i 2005




Gmail - Problemer med innreise i USA, grunnet slektskap med Karl den Store










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Problemer med innreise i USA, grunnet slektskap med Karl den Store











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 2, 2010 at 2:30 PM




To:
post@mfa.no






Hei,

jeg har tidligere klaget til dere på, at amerikanerne ikke lot meg dra inn i USA, i Detroit 2005, men sendte meg tilbake til Europa, på egen regning.

Igår, så så jeg på nettet, at min mormors svigerinne, i Danmark, Unse Marie Heegaard, f. Trock-Jansen:




Hun er direkte etterkommer etter Karl den Store, Pippin den Lille, Gange-Rolf, Hardeknut, Kong Waldemar Seier, Kong Waldemar den Store, en tremenning av kong Olav Håkonsson av Norge, av ynglinge-ætten, en gresk-bysantinsk keiser, en russisk fyrste, en konge av Portugal, Gorm av Danmark, Anastasia, osv., osv.


Da jeg dro til USA, i 2005, så ble jeg tvunget til å fylle ut et fransk innreiseskjema, på flyplassen i Detroit, enda jeg er norsk, og aldri har hatt fransk på skolen.

Nå tror jeg det kan ha vært, fordi amerikanerne, har hørt, at jeg er etter 'Charles-le-Magne', engelsk uttale av Karl den Store, som de da sikkert har trodd var fransk.


Min mormor er også etter Holger baron Adeler, og Maren Gjedde, så vår familie er ikke bare etter tysk-romerske keisere.

Det er vel bare norske og nordiske, i mitt stamtre, men min grandtante, er fra Karl den Store da, blant annet.


Sender med mitt stamtre.

Håper dere kan rydde opp litt med amerikanerne.

Jeg tror ikke at atombomben virker uansett, det er nok noe plott, virker det som.

For erindringene til Poul Heegaard, er forfalsket, fant jeg ut, matematikeren, som dro til Norge.


Han er ikke i slekt med min mormors far, grosserer Heegaard.

Men det står det i erindringene, som en Poul E. Heegaard, professor ved NTNU, hadde sendt til noen Munkholm, i Danmark, og som ble publisert bl.a. på Københavns Universitet sine servere:



Poul Heegaard, ble mer eller mindre jaget til Norge, pga. fiendskap med en Bohr-bror.


Broren var på Manhatten-prosjektet, og fant opp atombomben.

Men det kan være de var redd Poul Heegaard, at han skulle gjennomskue de, og derfor sendte han til Norge.

Sionistene, mener jeg, var det nok som fikk sendt Poul Heegaard ut av veien.


Og det er nok antagelig sionistene som har forfalsket Poul Heegaard sine erindringer og, hvis jeg skulle tippe.

Så jeg håper dere kan rydde opp i dette, og være som norske folk, i denne saken, og ikke som amerikanere.


På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter