Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 19. juli 2010

Jeg sendte en ny oppdatering til FMOA, om Fri Rettshjelp




Gmail - Bertelsmann, (som jeg har en arbeidssak mot), bedriver visst psykologisk research om meg










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Bertelsmann, (som jeg har en arbeidssak mot), bedriver visst psykologisk research om meg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 19, 2010 at 9:57 PM




To:
hans-j.rosjorde@fmoa.no






Hei,

jeg sender en ny oppdatering.

Bertelsmann, (jeg har en arbeidssak mot Bertelsmann Arvato Ltd's Microsoft Scandinavian Product Activation), driver visst psykologisk research mot meg.


Antagelig for å spekulere i hvordan de kan vinne arbeidssaken mot meg.

Har dere fått ordre fra Tyskland, om å ikke gi meg advokat?

Jeg får ingen rettigheter fra politi, eller lignende heller, og jeg blir sabotert mot over alt, når jeg henvender meg om ting.


Jeg får heller ikke jobb.

Dette er jo tortur av meg.

Bertelsmann/myndighetene tror kanskje at jeg er en fyr, som ikke krever mine rettigheter.

Og så utnytter de meg, og gir meg ikke mine rettigheter.


Men selv om jeg oppfører meg sånn på jobb, at jeg er høflig og prøver å yte god kundeservice, så spiller man jo en rolle på jobb.

Man er ikke seg selv på jobb.

Så her prøver politi/røvere å utnytte meg, fordi de tror jeg er en 'tam' person, fordi jeg er høflig og yter kundeservice på jobb, siden jeg har jobbet med kundeservice i 15 år, og gått handel og kontor, mm.


Så her torturerer hele verden meg, vil jeg si.

De tror jeg er dum-snill.

Og alle skal utnytte det.

Og dere sitter og hører på ordre fra Tyskeland.


Du får ta en telefon hjem fra Tyskland-ferien din, og be dem gi meg advokat.

Hvorfor lot vi ikke bare tyskerne bli her etter krigen og få landet vårt?

Hva er vitsen med grunnloven og menneskerettighetene?


Alt er en fordømt vits.

Sieg Heil!

Auf Wiedersehn,

Erik Ribsskog





bertelsmann hm.JPG
165K








PS.

Her er vedlegget:

bertelsmann hm

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter