Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. juli 2010

Jeg sendte en påminnelse til Agder Lagmannsrett




Gmail - Påminnelse/Fwd: Klage på skifteretten i Larvik










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Klage på skifteretten i Larvik











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 13, 2010 at 8:48 AM




To:
agder.lagmannsrett@domstol.no






Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/4/12

Subject: Klage på skifteretten i Larvik
To: agder.lagmannsrett@domstol.no


Hei,

jeg og mine medarveringer etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, er ikke på talefot.


Og min mormor er fra fine adelsfamilier, i Danmark, som Gjedde og hofjægermester L.C. Nyholm, og dommer i Haag og Egypt, og nominert til Nobels Fredspris, i 1931, Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, og industriherre Anker Heegard, osv., osv.


Så min mormor var nesten som en dronning.

Ikke langt fra ihvertfall.

Så hun hadde veldig mye fine malerier og antikviteter og alt sånt.

Selv om min onkel Martin, fikk mye penger til Fiskedammen i Spydeberg, som gikk konkurs, så bestemor måtte selge huset.


Men hun hadde fortsatt masse fint og verdifult innbo, blant annet malerier som har hengt på Højriis slott, i Danmark.

Men likevel, så gir Tingretten alt dette til min tante Ellen, som jeg ikke er på talefot med.


Jeg er arbeidsledig i England, og har ikke 30.000 til offentlig skifte.

Men jeg sier jeg skal betalte det så fort jeg får råd.

Men likevel så nekter Tingretten i Larvik, å gjøre dette.


Her har det skjedd en urett mot meg, og jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre, enn å sende en klage på tingretten i Larvik til dere, for jeg har ikke fått et øre i arv, etter min mormor, som døde ifjor sommer.


Og hun hadde allerede gitt meg fine dokumenter, (notater fra Egypt osv.), fra Didrik Nyholm, som jeg regner med må ha vært del av boet.

Det er referanse 10-040915DBO-LARV


Jeg synes ikke det er riktig at norske folk skal bli voldtatt på denne måten av rettsystemet og miste arven sin.

Med hilsen

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter