Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. juli 2010

Jeg sendte en påminnelse til Politiet i Drammen




Gmail - Påminnelse/Fwd: Anmeldelse først sendt Politiet i Oslo/Fwd: Anmeldelse av æreskrenkelse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Anmeldelse først sendt Politiet i Oslo/Fwd: Anmeldelse av æreskrenkelse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 13, 2010 at 6:26 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/6/7

Subject: Anmeldelse først sendt Politiet i Oslo/Fwd: Anmeldelse av æreskrenkelse
To: post.sondre.buskerud@politiet.no


Hei,

er det greit hvis jeg sender denne til dere i Drammen?


For, Politiet i Oslo, er litt 'snobbete', så de vil kun ha anmeldelser pr. e-brev.

Mens dere i Drammen godtar det pr. e-post, så lenge det står en påtalebegjæring i e-posten, har jeg fått opplyst.


Jeg ønsker gjerningsmennene tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/3/16
Subject: Anmeldelse av æreskrenkelse
To: post.oslo@politiet.no


Hei,

en amerikaner sier at jeg er sinnsyk.



Og det er en æreskrenkelse.

Han prøver å lese bloggen min på norsk, og tar noe ut av sammenhengen, siden jeg gikk til psykolog, i 2005, noe onkelen min, Martin Ribsskog, lurte meg til.


Men jeg er ikke sinnsyk, og har aldri vært det.

Så derfor vil jeg gjerne anmelde denne personen for æreskrenkelse.

Jeg har prøvd å sende lignende klager til statene før, men de svarer ikke over der, så jeg sender det til Oslo istedet.


Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg vedlegger skjermbildeutskrift, fra det stedet på nettet, hvor dette ble skrevet









amerikanere som leser norsk.JPG
198K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter