Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. juli 2010

Jeg sendte en påminnelse til Pressens Faglige Utvalg




Gmail - Påminnelse/Fwd: Klage til PFU på Aftenposten










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Klage til PFU på Aftenposten











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 13, 2010 at 6:03 AM




To:
pfu@presse.no






Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/4/24

Subject: Klage til PFU på Aftenposten
To: pfu@presse.no


Hei,

jeg tidligere sendt flere klager til PFU, som jeg ikke har fått noe svar på.

(Blant annet har jeg blitt fjernet fra Aftenpostens debattforum, Debattcentralen, uten noen grunn).



Nå, så kommenterte jeg om forsvarspolitikk, under en artikkel i Aftenposten.no.

Og da fjernet Aftenposten linjeskiftene i kommentaren min, så alt ble bare som en lang setning.


Det er trakassering, og knebling i en viktig sak som angående forsvarspolitikk.

Det viser at debatten i Norge ikke er rettferdig, men at bare New World Order-sympatisører får slippe til på en ordenltlig måte.


Noe sånt.

Her er en link til dette, på min blogg, (hvor det er enklere å se hva jeg mener):



Mvh.

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter