Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. juli 2010

Jeg sendte en påminnelse til Spesialenheten




Gmail - Påminnelse/Fwd: Påminnelse/Fwd: Problemer med lensmannen i Svelvik










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Påminnelse/Fwd: Problemer med lensmannen i Svelvik











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 13, 2010 at 5:15 AM




To:
post@spesialenheten.no






Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noen fler henvendelser fra hverken dere eller Politiet i Drammen, om dette, så jeg sender en påminnelse om dette.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/4/29
Subject: Fwd: Påminnelse/Fwd: Problemer med lensmannen i Svelvik
To: post.sondre.buskerud@politiet.no
Cc: post <post@spesialenheten.no>



Hei,

det høres bra ut!

Denne saken er også hos Spesialenheten, bare for å si fra om det.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Maria Årnes Bodilsen <Maria.Arnes.Bodilsen@politiet.no>
Date: 2010/4/29
Subject: SV: Påminnelse/Fwd: Problemer med lensmannen i Svelvik

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




Din e-post er mottatt og
videresendt til rette vedkommende for arbeid

Med vennlig
hilsen
Postmottaket
Søndre Buskerud politidistrikt




-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 28.april2010
14:23
Til: Postmottak PDI Søndre Buskerud
Emne:
Påminnelse/Fwd: Problemer med lensmannen i Svelvik

Hei,


jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg
sender en påminnelse om dette.


Mvh.

Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date:
2010/2/19
Subject: Problemer med lensmannen i Svelvik
To: post.sondre.buskerud@politiet.no


Hei,


beklager at jeg sender e-post litt seint her, men jeg har litt dårlig
døgnrytme.


Jeg kontaktet Johansen hos dere, ifjor, angående en anmeldelse av
faren min, Arne Mogan Olsen, i Tordenskioldsgate, i Drammen, for omsorgssvikt,
siden han flyttet fra meg, da jeg var ni år, i 1980, og ned til sin nye dame,
Haldis Humblen, i Havnehagen på Bergeråsen, og lot meg bli boende alene, fram
til jeg ble konfirmert i 1985 og myndig i 1988.



Dere sa at det var greit om jeg sendte anmeldelser pr. e-post.


Men, dere sendte saken til lensmannen i Svelvik, som insisterer på at
jeg møter opp hos han, og anmelder dette personlig.


Men, jeg er arbeidsledig i England, (for jeg overhørte i 2003, i
Oslo, at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian', uten at jeg har gjort noe
galt, jeg har bare jobbet som butikksjef i Rimi), så jeg har ikke så flust med
penger.


Så det blir problem for meg, å møte opp i Svelvik, for å anmelde
dette.


For det første har jeg dårlig råd, og for det andre så er jeg en
flyktning, fra noe mafia som de har i Oslo, og muligens i resten av Norge,
(jeg vet ikke engang hvem de er, og Oslopolitiet vil ikke fortelle meg
det).


Så jeg syntes at det er rart hvis lensmannen i Svelvik kan forrandre
på en avtale som jeg har gjort med dere i Drammen.


For han hører jo inn under samme politidistrikt, Søndre
Buskerud.


Så da har jeg oppfattet, som at vi har hatt en avtale om det.


Så da mener jeg at det blir som avtalebrudd, når lensmannen i Svelvik
skal forrandre på det her, og sier at jeg må ta fly til Norge og møte opp i
Svelvik.


Så jeg lurer på om jeg kan anmelde dette pr. e-post til dere i
Drammen, eller om dere kan eventuelt informere han lensmannen i Svelvik, om
det jeg har fått informasjon om fra dere, nemlig at det er greit om jeg sender
anmeldelsen skriftelig fra England.


Håper dette er i orden!



Mvh.


Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter