Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 22. juli 2010

Mer fra Dagbladets kommentarsystem






Det er vel Økokrim, som skal ta hvitsnippforbrukerne.


Også skal politiet ta de andre fiskene.


Hva er det som er hokus-pokus med dette da?


Mvh.


Baron Erik Ribsskog





5
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, 46 minutter siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?


Hvitsnipp-forbryterne mente jeg.






2
anbefalinger


Egil Berli-johnsen sa, 13 minutter siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?


Kjære paranoide erik....


Økokrim er et politiorgan. Det er en del av politiet på samme måte som andre avdelinger fokuserer på forskjellig kriminalitet.






2
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, 6 minutter siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?


Hva har dette med paranoia å gjøre?


Gå å vask fitta di!





0
anbefalinger


Herjan sa, 2 minutter siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?



"Du" har med paranoia å gjøre.






0
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus? Valgt innlegg


Det er ikke meg vi diskuterer her, din idiot.


Hold deg til sak og ikke person.


Jævla drittunge.



Innlegget er publisert

Del det eller Få e-post når noen svarer





2
anbefalinger


Punctum sa, 16 minutter siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?


Hokus Pokus med dette er vel som alltid, nok penger.






0
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?


Ja, politiet har blitt så fine på det nå i det siste.


De går i streik nå om dagen, for å få høyere inntekt.


En politibetjent tjener vel en halv million i året kanskje?


Da jeg gikk på skole, så lærte vi at jobber som politi og sykepleier, det var jobber man måtte føle som et kall, for å ha.


Derfor var de ikke høyt lønnet.


Men nå, så streiker politiet og er som andre yrkesgrupper, og føler ikke jobben som et kall.


Noe har skjedd i Norge, de siste årene.


Politiet gjør ikke jobben, for å tjene landet lengre, men av egoistiske interesser.


Så jeg vil si varsko for det politiet vi har.


Hvorfor skal de inn på Økokrims område, med sin egoisme?


Nei, her synes jeg det er noe ugler i mosen.


Mvh.


Baron Erik Ribsskog











http://www.dagbladet.no/2010/07/21/nyheter/okonomi/innenriks/regjeringen/politiet/12661289/?commentId=4860543#comment_4860672

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter