Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. juli 2010

Mer om Noah/Odin

Man kan jo kanskje se det, at i Ås, så spilles det vel kanskje litt på dette med Åsgård?

Hva med:

- Norsk Landbrukshøyskole i Ås?

Eller:

- Åstunet, (som min onkel Runar Mogan Olsen eier).

Dette er vel såkalte 'pun', som det vel heter på utenlandsk, altså nesten ordspill, eller?

Min onkel Runar Mogan Olsen er jo tannlege.

(Som bor i Son).

Kona hans Inger, fra Sande, er jo i Jehovas Vitner.

Og Jehovas Vitner har hovedkontor for Norge, i Enebakk, hvor de første menneskene kom til Norge, på en strand, for 10.000 år siden, (var det Arken?).

Så kan det tenkes, at min onkel Runar Mogan Olsen, måler tenna til folk, for å finne ut hvem som er etter Odin, ute i Ås?

Skulle ikke forrundre meg.

Noe rart er det ihverfall.

- Hvorfor ble jeg invitert til hans 50-års dag, (da jeg jobba som butikksjef)?

- Min fetter Ove, har oppført seg rart:

- Ødelagt sofaen min.

- Prøvde å dytte meg ned fra colosseumet i Pula, i datidens Jugoslavia, da jeg var 9-10 år.

- Osv., osv.

- Det var også noe med Scandinavian Star.

Mer da.

Jo, Christell, min fars stedatter, har jo en bror som er/var i Johannitterordenen.

På Vestlandet.

Og da jeg var ferdig i militæret, så dro søstra mi meg ned til Christell.

Og da hadde Christell en kakadue der.

Og den begynte å hakke istykker beltet mitt.

Og den sa søstra mi at seinere ble sinnsyk.

Så det kan ha vært noe ordspill på at Odin/Noah bare hadde et øye.

At det var så lite mat på Arken, at dua ble sinnsyk, og begynte å hakke ut øyet til Odin/Noah.

Kan det ha vært noe sånt som har foregått?

Også har de Johanitterorden-jentene hatt det morsomt, og har drevet med noe ordspill og tull, i forbindelse med dette?

Hvem vet.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter