Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 2. juli 2010

Nå fikk jeg en CD fra NRK, med radioprogram om min morfar, Johannes Ribsskog, sin onkel, Asbjørn Dørumsgaard, og om hans fetter, Arne Dørumsgaard

Photo 0281

Photo 0282

Photo 0284

PS.

Det eneste er at jeg synes det er litt dyrt, (for meg som er arbeidsledig, og som er på et veldig trangt budsjett, og knapt har råd til mat).

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

img143

PS 3.

Da måtte jeg nesten sende en klage.

Jeg synes ikke det er riktig, at man må betale for å høre på radioprogram, som ens slektninger, (Asbjørn og Arne Dørumsgaard), har hjulpet NRK med å lage.

Her er mer om dette:




Gmail - Klage på dyre priser hos NRK










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på dyre priser hos NRK











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jul 2, 2010 at 2:08 PM




To:
info@nrk.no






Hei,

er det riktig at en CD med radioprogram fra sine slektninger, Asbjørn Dørumsgaard, (min morfar Johannes Ribsskog sin onkel. Hans mor het Helga Dørumsgaard, og min mormor sa at noe av det som ble publisert i brorens Asbjørns navn, egentlig var skrevet av min oldemor Helga Ribsskog f. Dørumsgaard), og Arne Dørumsgaard, (min morfar Johannes Ribsskog, sin fetter), skal koste 640 kroner?


Her er jeg en arbeidsledig flyktning, i England, og har knapt råd til mat.

Hvis jeg får meg en jobb i England, så tjener jeg kanskje 6 pund i timen.

Også skal jeg betale 600 kroner i timen, for en CD, fra NRK?


Er det ikke slik, at en burde fått radioprogram, som ens slektninger er med i, gratis?

Her har ens slektninger hjulpet NRK, også må deres etterkommere betale for å få høre det.


Burde ikke slektninger av radioprogram-deltagere, fått disse CD-ene gratis?

Bare lurte.

Jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian'.


Og Lånekassa og HiO tulla med studielånet mitt, da jeg studerte i Sunderland, i 2004, så jeg mista kontrollen på økonomien min.

Min grandtante, (min mormors svigerinne), Unse Heegaard, i Danmark, er direkte etterkommer, etter Karl den Store, Pippin den Lille, Gorm av Danmark, Gange-Rolf, en tremenning av Olav Håkonsson, etter Frøy, en bysantisk-gresk keiser, en fyrste av Russland, en konge av Portugal, Waldemar den Store, Waldemar Sejer, osv.


Og min mormor arvet Holger baron Adeler.

Så jeg blir tullet med, at kommunist-mob, og sionister.

Jeg dro til USA, i 2005, og da måtte jeg fylle ut et fransk skjema for innreise, (antagelig siden de hørte jeg var etter 'Charles-le-Magne', som de sikkert trodde var en franskmann, så de mobba meg for å være fransk da.


Dette sa ikke jeg, for dette fant jeg ut i går, at Unse var etter Karl den Store.

Så dette må ha vært noe undergrunn-greier.

Så ble jeg nektet innreise i USA, (Detroit), og måtte dra tilbake til Europa, på egen regning.


Så kanskje både CIA/sionistene og kommunist-mob, tuller med meg?

Jeg har også en arbeidssak, mot Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandianavian Product Activation:



Hvor de bl.a. bruker psykologi, (forsterkning), for å kontrollere de ansatte, og ikke ledelse/motivering.

Og hvor jeg ble tullet mye med av ledere.

Og jeg har også overhørt, at jeg har blitt brukt som noe 'target-guy', hva nå det betyr.


Så 640 + moms, det syntes jeg hørtes litt drøyt ut.

Jeg er arbeidsledig for tiden, og på et såkalt 'shoe-string'-budsjett.

Så er det virkelig slik, at man må betale for å høre ens slektninger, som har vært på radio?


Selv om jeg synes det er veldig artig, for en nordmann, som bor i utlandet.

Nå redda dere helga mi her, for nå er jeg blakk og har såvidt penger til mat, før jeg får arbeidsledighetspenger, neste uke, her i England.


Så dette ville jeg gjerne klage på, men uansett takk rask sendt CD!

Det var veldig artig!

Mvh.

Erik Ribsskog









PS 4.

Edvaldsen, du som skriver kommentar igjen.

Du skriver alltid at jeg ikke er i slekt med Karl den Store og Holger baron Adeler, osv., siden disse er i slekt med meg, via inngifte.

Jo, jeg fortsatt i slekt med de.

Men ikke i blodsbånd.

Du er i slekt med din svigermor, f.eks.

Eller din kone.

Via giftemål.

Jeg sier jo at Unse er min mormors svigerinne.

Hvordan er det mulig å vri og vrenge på det?

Er liksom ikke min mormor i slekt med sin svigerinne da?

Jo, selvfølgelig er hun det.

Men hun er ikke av min svigerinnes slekt.

Hun er i slekt via giftemål.

Nå får det være nok med tullball.

Vennligst slutt med dette tullet nå.

Dette blir for dumt, synes jeg.

Så sånn er nok det.

Så vi får se om det er mulig.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter