Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 21. august 2010

Her er noe jeg fikk fra Jet, igår, i forbindelse med en klage, som jeg skrev om på bloggen, i forgårs

img234

img235

PS.

Men jeg synes det er litt rart, at jeg mottok den jobbannonsen, fra Jet.

For jeg vet ikke hvem hu dama, Danielle, er engang.

Så jeg lurer på om det er noe lureri.

For jeg har en grad, fra universitetsnivå, i IT, fra Norge.

(En høyskolekandidatgrad, fra HiO).

Og likevel, så vil både Jet og the Jobcentre, at jeg skal jobbe i butikk, (igjen!).

Er dette noe illuminati, som onkel Håkon er med i, eller?

(Siden han sa til meg, i 1988, eller noe vel, at jeg burde jobbe i butikk, som en annen gutt fra Bergeråsen?

Som jeg skrev om i den forrige bloggposten).

Hvorfor ignorerer alle min grad i IT?

Og det har også vært så mye annet tull, fra Jet, i det siste, så jeg tror det er smartest, å ligge litt unna de, framover.

Ihvertfall til den klagen min mot dem, har blitt behandlet.

Så sånn er nok det.

Fordi jeg husker det, at en av mine distriktsjefer, i Rimi, Anne Katrine Skodvin, hun sa det, at det å drive butikk, det var ikke noe vanskelig, det var noe alle kunne jobbe med.

Men IT, det er vel ikke noe alle kan jobbe med.

Så hvorfor vil 'alle' her i England, at jeg skal jobbe i butikk?

Det må da være bedre, at jeg jobber med IT, når jeg har en grad i IT.

For alle kan jo jobbe i butikk, (ifølge Skodvin), mens kanskje bare 10% av befolkningen, kan jobbe med IT.

Så jeg som arbeidstager, ville vel gjort mer nytte for meg, (for samfunnet), hvis jeg jobbet med IT.

Så jeg lurer på om dette er noe lureri, fra noe illuminati, eller noe.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om klagen min mot Jet, som jeg skrev om her på johncons-blogg, i forgårs:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/08/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-jet.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter