Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. august 2010

Her kan man se at Sande VGS., de sender meg e-poster, etter kontortiden

etter kontortid

PS.

Noen sier det ikke er invasjon av fritid, å få e-post fra byråkrater, etter kontortiden.

Men du får et sånt støkk, når du ser at du har fått en sånn formell e-post.

Derfor er det en invasjon av ens fritid.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Og man blir også 'tatt på senga'.

På den måten at man ikke er så skjerpet om kvelden.

Også gjør man kanskje en dum feil da, hvis man svarer på e-posten.

Men blir jo slitt ut tilslutt, hvis man skal få formelle henvendelser til alle døgnets tider og på alle ukens dager.

Det er akkurat som at det finnes et illuminati som er ute etter å bryte meg ned, og stresse meg, synes jeg.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Men hovedpoenget, det er jo at det er noe Stasi-aktig som foregår.

Hvis Sande VGS. sender e-poster etter kontortiden, til meg.

De skal jo overholde kontortiden.

Og da er det sånn, at de har noe slags Stasi/rart politi/mob der, som tuller med meg.

Det skjønner jeg, når jeg får så seine e-poster fra dem.

Men de som skriver kommentarer på bloggen, de synes visst dette er helt vanlig.

Så da skjønner jeg at det finnes en underverden, som disse spesielle menneskene lever i.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Jeg må oppfordre leserne til å slutte å kverulere.

Hvis man får en e-post om kvelden, så svarer man kanskje ikke så skjerpet.

Og da glemmer man seg kanskje bort og svarer på en dum, ugjennomtenkt måte.

Og man får et støkk, når det plutselig dukker opp en formell e-post.

Så derfor er dette en invasjon av ens privatliv.

PS 5.

Jeg prøver å forklare på en annen måte.

Man blir 'caught off gard'.

Man har garden nede, om kvelden.

Derfor er det dårlig av byråkrater å sende en e-poster om kvelden.

Men hvorfor henger leserne seg opp i min side av dette, og hva som foregår i mitt hjem, i forbindelse med dette?

Leserne burde heller prøve å forestille seg hva som foregår på Sande VGS., når de sender e-poster derfra klokken 20.

Der er det nok et eller annet gæli, som skjer, vil jeg nok si.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 6.

Var for eksempel den e-posten sendt i en pause.

I en seanse av heftig omgang, som foregikk mellom hun stabsjefen og tidligere rektor der, Sigmund Stige, som dro innom på sitt tidligere territorium, rektorkontoret på Sande VGS?

Var det dette som foregikk, kan man kanskje lure.

Eller noe lignende?

Hm.

Hvem vet.

De ligger ganske isolert til, ute i skogen, Sande VGS.

Så der kan det nok ha foregått litt av hvert.

Hvis hun ganske unge stabsjefen osv., driver og henger der sent om kveldene, mener jeg.

Dette lukter det nesten litt horehus av, synes jeg.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 7.

Og nå vil noen at jeg skal få meg en e-post jeg sjekker i kontortiden og en jeg sjekker på fritiden.

Er det så vanskelig å akseptere at det finnes et begrep som heter 'kontortid'?

Leserne er ignorante, når de ignorerer dette begrepet kontortid.

Også hakker de på meg istedet.

Jeg har annet å gjøre, enn å oppdatere hele dagen siden ignorante lesere ikke vil forstå.

Skal jeg få en fasttelefon, som jeg svarer innenfor kontortiden da.

Og en mobil som jeg svarer innenfor kontortiden?

Jeg må ha to e-post adresser, to fasttelefoner og to mobiler.

Våkn opp, verden ble ikke skapt igår, det finnes noe som heter kontortid.

Ikke skap dere.

Jeg tror ikke dette er typisk for leserne av johncons-blogg.

At de skaper seg, og er ignorante, og later som at de ble født igår.

Dette må være for å plage meg.

Så jeg oppfordrer de det gjelder, (jeg sier ikke navn), til å prøve å kanskje skjerpe seg litt.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter