Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 9. august 2010

Jeg anmeldte min fars stesønn, Jan Snoghøj, for drapsforsøk mot meg, jula 1994




Gmail - Anmeldelse av min fars stesønn Jan Snoghøj, for drapsforsøk










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av min fars stesønn Jan Snoghøj, for drapsforsøk











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 9, 2010 at 4:31 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

nå kom jeg på noe som skjedde jula 1994.

Men jeg mener det er 20 års foreldelsesfrist, på drapsforsøk, så jeg sender anmeldelse, selv om dette er 15-16 år siden nå.


Jeg hadde ikke noe sted å dra i jula, så jeg dro til min far, fordi min søster, Pia Ribsskog, sa at de lurte på om jeg skulle dra.

Sånn var det vel.

Min søster dro selv til min mormor, eller mor, og feiret jul, (men jeg var ikke invitert dit, av en eller annen grunn).


Så jeg tror dette må ha vært første juledag.

Faren min er dranker, må man vel si, og Haldis, hans samboer, og mor til Jan, har jobba med servering, så der går det unna en del øl i jula, for å si det sånn.


Jeg er ikke alkoholiker, som faren min, men jeg drikker alkohol i sosiale sammenhenger, som julebord, tur på byen osv.

Så jeg hadde vel drukket en del øl.

Jeg satt ved matbordet, og drakk kanskje øl da og/eller spiste.


Så kom plutselig Haldis sin sønn, Jan Snoghøj, og tok kvælertak på meg.

Jeg følte meg provosert, så jeg tok armen bak ryggen, og liksom rulla Jan over ryggen min og stolen jeg satt på da.


Før jeg satt han ned.

Og så løfta jeg han en gang til, for han hadde provosert meg dagen før og, og skulle kjegle/starte slåsskamp da.

Så Haldis måtte gå bort til oss, og jeg satt Jan ned igjen.


Og Jan sa til Haldis, åja, er det fare for at stolen skal gå istykker.

Han var redd for at stolen skulle gå istykker da.

Og han var veldig provoserende, så jeg hadde lyst til å slenge han over bordet.


Og det var sikkert det han prøvde å få meg til å gjøre.

Men det tenkte jeg først på nå, at dette var sikkert et knep fra Jan.

Hvis jeg hadde slengt han over bordet, så hadde han sikkert knekt nakken min.


Så dette var nok drapsforsøk, mot meg.

Han tok kvælertak på meg bakfra og lagde en sånn brumme-lyd, eller skremme-lyd, eller noe sånt.

Så det var nok noe planlagt drapsforsøk, mistenker jeg nå.


Så da synes jeg det er riktig å anmelde dette.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter