Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. august 2010

Jeg ble medlem av en forening, for tidligere studenter, ved University of Sunderland. For de skal ha en sånn reunion-fest, neste måned, var det vel




Gmail - Welcome to the University of Sunderland's Online Community










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Welcome to the University of Sunderland's Online Community











AskAlex@WearUnited.org
<AskAlex@wearunited.org>



Tue, Aug 3, 2010 at 3:13 PM




Reply-To:
AskAlex@wearunited.org


To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>























WearUnited






















Welcome to WearUnited!

Dear Erik,


Thank you for joining WearUnited


Your login details are:


Username:
johncons

Password:
(Sensurert av johncons-blogg)

Reminder:
(Sensurert av johncons-blogg)


These
details give you exclusive access to content based on your preferences,
and we therefore request that you do not share your account details
with anyone else.


How
we use your information and the terms and conditions of use of this
site are covered in our privacy policy. If you would like to
read
the policy please follow this link


Please
allow up to 48 hours for your registration to be processed. In the
meantime feel free to browse the website and learn more about our benefits and services.


If
you
have any problems in accessing WearUnited then please e-mail askalex@wearunited.org
and we will get back to you with a reply as soon as possible.




We
look
forward to seeing you again at www.wearunited.org


Best Wishes




The Development & Alumni Team














Home | Privacy Policy | Email Preferences

If you would prefer not to receive UoS alumni enews, please use the Email preferences link about to unsubscribe.














PS.

Og da kan jeg gjøre ting som å leie overnatting, i Sunderland, for £14, siden jeg er tidligere student.

Og nå har han husverten surra med leia igjen, så nå har jeg litt penger, hvis jeg kan klare å holde han unna de pengene.

(For jeg mener at de pengene er mine nå, for han skulle ha henta de igår, men han har ikke ringt engang).

Så da kan jeg kanskje dra på noe som ligner på sommerferie etterhvert.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter